week niet ontlasting, alleen bloed en pijn

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
tobje.

week niet ontlasting, alleen bloed en pijn

Berichtdoor tobje. » Vr 12 Mei 2006 17:58

hallow... :oops:
ik zit sinds maandag aan een anti-biotica-kuur, omdat ik heel erg buikpijn heb en 2 weken geleden veel diaree (slijm, bloederig) en juist nu al een week niks behalve af en toe met veel pijn en moeite een... zwart/groen drolletje..
lekker he?
verder hevige buikpijn geen honger (krampen na eten, komt er niet uit) en wel dorst juist.
verder moeoeoeoeoe en toch slapeloos.
door de zorgen? weet niet slaap braaf in maar ben steeds om 05 wakker.
de kuur loopt maandag af maar wat is dit voor raar gedoe?

iemand ervaring(sdeskundige)?

heel erg bedankt.
tobje.

tobje.

Berichtdoor tobje. » Vr 12 Mei 2006 17:58

ohja en ik geef er ook nog lekker bij over!
wat een feest.. :shock:

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Vr 12 Mei 2006 18:48

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door ievie op Za 31 Jan 2015 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 12 Mei 2006 20:33

ben ik al geweest, heb kuur, dacht aan crohn/ulcerosa ondat het nog maar paar weken is eerst een kuur ertegenaan..
die niet helpt;
volgende week via dok naar arts.
zal wel goedkomen..
blegh...

tobje.;

Berichtdoor tobje.; » Di 16 Mei 2006 18:40

hallo..
het is nu dinsdag, de anti-bio heeft niks gedaan en van meer dan een konijnekeutel kan ik niet spreken sinds deze week.
nu prunacolon gekregen en ingenomen, hoop dat dat wel wat doet want dit wordt toch een beetje te gortig??
zou ik niet even een onderzoekje moeten laten doen?
mijn arts vindt blijkbaar nog van niet.

erge buikpijn, opgezet, tja wat erin gaat komt er niet uit! :?

na ja eens kijken of er wat gaat gebueren dit etmaal..

groetjes
tobje

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 16 Mei 2006 23:09

balen zeg, dat je huisarts zo doorgaat. Met een scan of een darmonderzoek, of misschien wel bloedonderzoek, zou er misschien snel wat duidelijk zijn! Hopelijk komen er echt onderzoeken als de prunacolon ook niet goed werkt of ook al werkt het wel; als je klachten verder niet voorbij gaan!

sterkte!
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 17 Mei 2006 23:13

heej jodyi,
dank je voor je reacties.
de prunacolon heeft vannacht zijn werk gedaan, :shock: wow!
eens kijken of de ellende nu over is, wellicht was het gewoon een mega-verstopping/ontsteking!
nu nog 2 weken geduld voor uitslag van de gyn inzake of de %$*%$-cellen weg zijn, maar dat is weer een ander verhaal.

jammer, dat gezondheid soms zo 'lastig' is.
but then again, dat herinnert je er weer aan hoe blij je ermee moet zijn en vooral, hoe zuinig erop!

tobje.

Dexter

Divertikel

Berichtdoor Dexter » Do 18 Mei 2006 09:56

Hallo Tobje,

Symptomen komen mij zeer bekend voor. Zo 'n 8 a 10 jaar geleden kreeg ik dezelfde verschijnselen. Tevens opgezette buik. Was toen behoorlijk bruin/zwart 8) , in het ziekenhuis was lichte paniek, alleeen op een zaal gezet, allerlei onderzoeken, daarvoor al een morfine spuit tegen de pijn. De symptomen zijn nog verschillende keren terug gekomen en ik was al een beetje vaste klant op intern. Heb dan ook echt liggen te kramperen van de pijn. Morfine spuit in mijn been was de oplossing en weer aan het infuus.
:wink: Wat bleek later, ze zochten het totaal in de verkeerde richting. Het probleem bij mij was divertikels, ontlasting bleef daar in zitten, geloof ik en is gaan ontsteken. Sindsdien gebruik ik Movicolon.

Sterkte verder :D

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 18 Mei 2006 12:15

:) fijn om te lezen dat je weer 'leeg' bent. Dat moet wel een opluchting geweest zijn. Hoewel het op dat moment waarschijnlijk ook behoorlijk heftig was? heb je nog tijd gehad om te slapen ??? Of heb je dat overdag in moeten halen?
Nouja ik hoop dat het beter blijft gaan en dat je darmen nu beter blijven werken en dat de pijn niet terug komt!

liefs jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

tobje.

Berichtdoor tobje. » Di 30 Mei 2006 14:34

hallo jodyi!

hummz, het ging een week aardig hoewel buikpijn; ik hou 'rare' en moeilijke ontlasting en net zat er weer bloed bij! :?
wat is dat nou toch?
ik wil niet de deur van de dokter platlopen maar ik denk toch dat ik maar even vraag om een onderzoekje; iets klopt er niet.

dexter, wat een verhaal zeg!
werken de medicijnen goed en nu nergens meer last van?

ik heb ook het idee dat de ontlasting ergens vast zit.
het ziet er ook heel anders uit, 'opelkaar geplakt' ofzo.

lekker onderwerp he!
na ja, morgen dok maar even bellen (of toch niet..?)

vandaag sowieso spannende dag, na 16 uur krijg ik telefoontje van de gyn of de *^%(^%(&^%(^-cellen succesvol zijn verwijderd.

duim voor me alsjeblieft!

liefs
tobje


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten