bang voor hersentumor

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
chantalleke
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 01 Feb 2006 17:35

bang voor hersentumor

Berichtdoor chantalleke » Wo 01 Feb 2006 17:43

hallo,

Al een tijdje heb ik last van verschillende klachten. En het lijkt ook allemaal niet minder te worden. ik heb nu al ongeveer 3 weken dat ik met 1 oog wazig zie, ben der al mee na de opticien geweest maar de scherpte was allemaal goed. voor de rest doet mijn oog soms ook pijn, heb ik laatste tijd veel hoofdpijn, misselijk en ben ik veel en snel moe. Ik ben ook vaak snel kort van adem. Ik ben nogal erg bang om kanker of zo iets dergelijks te krijgen. en ben er de hele dat eigelijk mee bezig in mijn hoofd. Voor de rest ben ik al na de doctor geweest en die heeft mijn bloed laten onderzoeken, maar dat was goed. en hij heeft mij door verwezen na de psycholoog. maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het allemaal psycisch is en ben nogal bang voor een hersentumor. IK ben nog maar 21 dus hoop echr niet dat het zo is.

groetjes,
chantal :( :?

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 01 Feb 2006 20:53

hoi Chantal,

ik denk dat jou huisarts gedaan heeft wat hij moest doen... als hij echt denkt dat het misschien stress is of angst of wat dan ook.. dat niet uit zichzelf verdwijnt, maar volgens hem ook geen medische oorzaak heeft.. dan kun je dit in elk geval proberen. Als de psycholoog merkt dat je bij hem/haar niet op de goede plek bent, zul je misschien weer teruggewezen worden, maar je weet natuurlijk maar nooit. Misschien kan hij de angst wat verminderen?
Ik weet niet of je verder de pil slikt? dat kan ook best wat klachten veroorzaken... kortademigheid kan altijd ook te maken hebben met hyperventilatie. Dus een verklaring kun je altijd wel vinden. Maar kijk even of het misschien wat oplevert.. Misschien heeft de psycholoog alleen al advies hoe je het aan moet pakken als je toch verder wil kijken..

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast