mondkanker

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
natascha32
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: Za 03 Dec 2005 10:51

mondkanker

Berichtdoor natascha32 » Do 15 Dec 2005 17:52

Hallo allemaal,

Wie weet raad?
Ik ben zo bang dat ik mondkanker heb. Ik heb eind november een zweertje in mijn mond ontdekt. Ik weet niet hoelang het er al zit omdat ik al een aantal jaren pijn in mijn hals een kaak heb. Ik ben gelijk naar mijn huisarts gegaan en die heeft ervoor gezorgd dat ik 1 december al bij de kaakchirurg terecht kon. Deze zei dat het er niet kwaadaardig uitziet en dat het vanzelf over moet gaan. Hij denkt aan littekenweefsel van amandelen. Het zit op mijn onderkaak richting de keel en ziet eruit als een gele vlek met rode rand eromheen. Ook zitten daaromheen wat lichtgekleurde bultjes en heb ik een vieze smaak in mijn mond. Ik verrek van de pijn die uitstraalt naar mijn oor en kaak en hals. Tevens heb ik een opgezette lymfklier in mijn hals. Ook heb ik last met eten. De kaakchirurg heeft een controle afspraak gemaakt voor 4 januari a.s.
Wie weet wat voor symptomen er zijn voor mondkanker? Ik rook trouwens wel. Ben aan de voorbereiding bezig om eind dit jaar te stoppen want ik wordt ook voor het eerst tante.
Wie weet meer want ik ben zo ongerust!!!!

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten