DELETED

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
DELETED

Klachten

Berichtdoor DELETED » Ma 29 Jan 2007 20:35

DELETED

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Ma 29 Jan 2007 21:42

Beste Sharon,

Het lijkt me best lang als jij tot eind februari zou moeten wachten.
Een maand is te lang om in onzekerheid te blijven, vooral als de kans heel groot is dat er iets onschuldigs aan de hand is.
Wat denk je van het idee om morgen naar de huisarts te gaan?
Dan kan hij/zij meteen naar je plekjes kijken. Het hoeft helemaal niets ernstig te zijn.
Mocht er iets aan de hand zijn, dan zijn er meerdere mogelijkheden. Bijv. een allergie.
Succes,

Liddy

DELETED

Berichtdoor DELETED » Di 30 Jan 2007 07:35

DELETED

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Di 30 Jan 2007 08:34

Shr schreef: Maar dat zou ook weer zo kunnen zijn omdat mijn benen ook niet echt bepaald dun zijn (maar, dan had het ook niet op mijn onderarm moeten zitten) Zijn overigens weer wat blauwe plekken bij. Kortom; ik durf niet naar mijn moeder/naar de huisarts te gaan..

sharon.


Hoi Sharon,

Ik vind het toch verstandig in ieder geval je moeder even in te lichten en haar de plekjes te laten zien omdat je je zo'n zorgen maakt.

Anne

DELETED

Berichtdoor DELETED » Di 30 Jan 2007 15:28

DELETED

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 30 Jan 2007 17:29

Beste Shr,

Wat mij altijd hielp als ik ongesteld moest worden, was veel drinken. Vooral thee, als het maar warm is. Mocht je weleens kruidenthee drinken, dan kan ik je kamillethee aanraden eventueel met een klein beetje honing voor de smaak. Ook iets warms op je buik leggen (kruik) vond ik erg fijn.
Succes,

Liddy

DELETED

Berichtdoor DELETED » Di 30 Jan 2007 19:26

DELETED

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 30 Jan 2007 22:22

Beste Sharon,

Heeft jouw huisarts een inloopspreekuur? Bij mijn huisarts kan ik 's ochtends voor half negen zonder afspraak bij hem terecht.
Wellicht is er ook zo iets bij jouw huisarts?
Wist je dat jouw huisarts geheimhoudingsplicht heeft>
Als jij bij hem langs gaat, mag hij dat pas doorgeven aan je ouders, als jij daar toestemming voor hebt gegeven. Je bent immers ouder dan 12 jaar.
Voor iedere behandeling in een ziekenhuis geldt dat daarvoor de toestemming van alleen je ouders niet genoeg is,
jij bent immers ouder dan 12 jaar, dus mag/moet jij ook toestemming geven.

Vanaf je 16de is alleen jouw toestemming voldoende.
Sterkte,

Liddy

DELETED

Berichtdoor DELETED » Wo 31 Jan 2007 07:35

DELETED

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Wo 31 Jan 2007 11:23

Shr schreef:Hallo Liddy,
Dankjewel voor je reactie en hulp,
Ik ga dat van de huisarts denk ik maar proberen
na de 21e, want ik denk ook dat alleen mijn keelamandelen er
maar uitgaan, omdat mijn keel heel dik is en mijn oren ook
zeer gaan doen (stond dat nou in verbinding met elkaar?)
Of was dat nou de neus? Met de oor?
Groetjes Sharon


Dat staat allemaal met elkaar in verbinding. Als daar problemen zijn kan het ook heel goed zijn dat je je daar heel moe van voelt. Wat betreft dat langzamer ademen, ik denk dat daar nu ook een psychische factor bijzit. Je maakt je zorgen en gaat extra opletten, voelt van alles en gaat erg op je ademhaling letten, dat is alleen maar menselijk, maar daardoor lijken de klachten soms erger dan ze zijn.

Ik zou niet te veel op internet gaan zoeken, behalve naar leuke sites voor afleiding. Je kan je in ieder geval heel erg moe en naar voelen als je al zo lang loopt te tobben met je amandelen/keel, ik zou echt proberen niet van het ergste uit te gaan en daarnaast zorgen dat je genoeg slaapt en goed eet.

Ben het daarnaast met de anderen eens dat als je je echt zorgen blijft maken, een gesprekje met de huisarts goed is, al is het alleen maar dat die je wat gerust kan stellen.

Anne

DELETED

Berichtdoor DELETED » Wo 31 Jan 2007 17:47

DELETED


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten