bloed in ontlasting, naar de arts geweest..toch ongerust..

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Eefie

bloed in ontlasting, naar de arts geweest..toch ongerust..

Berichtdoor Eefie » Do 25 Mei 2006 13:50

Ik heb dezelfde klachten als eerder beschreven. Af en toe bloed in mijn ontlasting, ik ga van verstopping naar diarree en het is nog al pijnlijk allemaal. Een moeilijke stoelgang komt voor in mijn familie dus heb ik me er nooit echt druk over gemaakt. Tot ik anderhalve maand geleden ook last kreeg van kramp en buikpijn. Af en toe heftig, vaak meer zeurderig en gewoon irritant. Dus toch maar naar de huisarts. Zij heeft me bekeken en gevoeld en ze voelde "iets" maar wist niet goed wat. Het is een hele nuchtere fijne vrouw en ze heeft me nu voor een maand lang 3x per dag een laxeermiddel voorgeschreven. Dan moet ik terug komen en krijg ik een volledig onderzoek ook vaginaal. Ik heb heel veel vertrouwen in haar maar toch ben ik geschrokken. Als ik aambeien of kloofjes heb, had ze dat dan nu niet al geweten? Herkennen jullie dit??
Groetjes Eefie

tobje
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 09 Mei 2006 19:11

Berichtdoor tobje » Ma 03 Jul 2006 13:34

hee eefje,
ik herken dit PRECIES.

ik heb trouwens ook een heel relaxte lieve dokter en zij heeft me ook laxeerspul gegeven, prunacolon of zoiets.
eerst moest ik 55 ml nemen nou dat werkte wel maar we zijn weer een maand verder en ik heb nog steeds rare ontlasting van hard (onmogelijk) naar diaree, echt water.
bloed is er sinds een week niet meer bij.. maar nu wel aan de andere kant :shock: :?:

ik wil niet weeeeer naar de dokter daarvoor, ben er voor mijn doen aL teveel geweest ivm bloed/onlasting-moeite.

maar ja aan de andere kant..
2 maanden geleden net gehoord dat beginstadium baarmoederhalsK succesvol was weg-gelaserd, en weer pap1 (als je dat wat zegt) dus dan denk je aan toch wel even hmmm wat nu weer.

werkt bij jou die laxeer?
ik heb het idee dat het niet de oorzaak verhelpt maar enkel de klachten.


behhh...
succes!!!

tobje


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten