peniskanker

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
schou380

peniskanker

Berichtdoor schou380 » Ma 01 Mei 2006 13:12

Ik heb een vraag over iets wat ik zelf heb. Omdat het over mijn geslachtsdeel gaat heb ik niet meteen de drang om daar meteen mee naar de dokter toe te gaan voor info. Zodoende probeer ik eerst wat info te vinden via het internet. Via google kwam ik op deze site terecht.

Mijn probleem is het volgende:
Ik ben sinds enkele weken geleden erachter gekomen dat er een klein bobbeltje zit in mijn eikel nabij mijn plasgaatje. Het zit net onder de huid en vanaf de buitenkant ziet het eruit als een klein licht plekje (precies daaronder zit het bobbeltje). Verder voel ik (als ik even rustig zit) een licht gevoelige irritatie bij mijn geslachtsdeel. Het bobbeltje zit aan de rechter kant van mijn penis net als de irritatie welke zo nu en dan ook in mijn rechterbeen te voelen is tot aan mijn tenen toe (niet altijd). Ik heb er verder geen last van, maar het is gewoon opvallend dat ik het blijf voelen (niet pijnlijk).

Ik ben bang dat ik peniskanker heb, maar kan iemand mij de symptonen doorgeven ?

Gast

Re: peniskanker

Berichtdoor Gast » Ma 01 Mei 2006 19:52

schou380 schreef:Ik heb een vraag over iets wat ik zelf heb. Omdat het over mijn geslachtsdeel gaat heb ik niet meteen de drang om daar meteen mee naar de dokter toe te gaan voor info. Zodoende probeer ik eerst wat info te vinden via het internet. Via google kwam ik op deze site terecht.

Mijn probleem is het volgende:
Ik ben sinds enkele weken geleden erachter gekomen dat er een klein bobbeltje zit in mijn eikel nabij mijn plasgaatje. Het zit net onder de huid en vanaf de buitenkant ziet het eruit als een klein licht plekje (precies daaronder zit het bobbeltje). Verder voel ik (als ik even rustig zit) een licht gevoelige irritatie bij mijn geslachtsdeel. Het bobbeltje zit aan de rechter kant van mijn penis net als de irritatie welke zo nu en dan ook in mijn rechterbeen te voelen is tot aan mijn tenen toe (niet altijd). Ik heb er verder geen last van, maar het is gewoon opvallend dat ik het blijf voelen (niet pijnlijk).

Ik ben bang dat ik peniskanker heb, maar kan iemand mij de symptonen doorgeven ?

Gast

Re: peniskanker

Berichtdoor Gast » Ma 01 Mei 2006 19:55

Ik heb een vraag over iets wat ik zelf heb. Omdat het over mijn geslachtsdeel gaat heb ik niet meteen de drang om daar meteen mee naar de dokter toe te gaan voor info. Zodoende probeer ik eerst wat info te vinden via het internet. Via google kwam ik op deze site terecht.

Mijn probleem is het volgende:
Ik ben sinds enkele weken geleden erachter gekomen dat er een klein bobbeltje zit in mijn eikel nabij mijn plasgaatje. Het zit net onder de huid en vanaf de buitenkant ziet het eruit als een klein licht plekje (precies daaronder zit het bobbeltje). Verder voel ik (als ik even rustig zit) een licht gevoelige irritatie bij mijn geslachtsdeel. Het bobbeltje zit aan de rechter kant van mijn penis net als de irritatie welke zo nu en dan ook in mijn rechterbeen te voelen is tot aan mijn tenen toe (niet altijd). Ik heb er verder geen last van, maar het is gewoon opvallend dat ik het blijf voelen (niet pijnlijk).

Ik ben bang dat ik peniskanker heb, maar kan iemand mij de symptonen doorgeven ?

Carli

peniskanker

Berichtdoor Carli » Ma 01 Mei 2006 19:59

Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan en niet afwachten!!!
Misschien is het heel onschuldig en ben je voor niets zo bang.
En als het wel iets is kun je er maar beter snel bijzijn.
Sterkte gewenst.
Groetjes Carli

anja31
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Ma 03 Apr 2006 23:46

Berichtdoor anja31 » Wo 03 Mei 2006 08:55

Hallo,

Mijn vader heeft het gehad, dat begon met zweertjes op de voorhuid. Hij moest telkens urineren en had vaak een blaasontsteking.
In het AVL is hij geopereerd en hebben ze een groot deel van zijn penis verwijderd!!
Dus ik zou idd niet te lang wachten!
Sterkte!


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten