Zaadbal

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Gast

Zaadbal

Berichtdoor Gast » Zo 15 Jan 2006 02:57

Hey. ik heb heel af en toe (1x in de 3 maanden ofzo) plots even een zeurderige pijn in mn ballen. maar dat is wellicht door ergens tegen aan stoten ofzo.

maar nu is het zo. mijn linker bal is hard.. als ik er zachtjes in knijp doet het minder zeer. en voelt best wel hard aan. terwijl mn linker bal iets kleiner is. en wel pijn doet als ik er zachtjes in knijp en naar mijn gevoel wel wat zachter aanvoelt

mn zak hankt wat scheef. dus links wat verder naar beneden. maar dat hoorde zo he?

voor de rest geen rare bobbels ofzo op mn ballen.

help?

Arriflex02
Lid

Re: Zaadbal

Berichtdoor Arriflex02 » Wo 18 Jan 2006 16:02

Anonymous schreef:Hey. ik heb heel af en toe (1x in de 3 maanden ofzo) plots even een zeurderige pijn in mn ballen. maar dat is wellicht door ergens tegen aan stoten ofzo.

maar nu is het zo. mijn linker bal is hard.. als ik er zachtjes in knijp doet het minder zeer. en voelt best wel hard aan. terwijl mn linker bal iets kleiner is. en wel pijn doet als ik er zachtjes in knijp en naar mijn gevoel wel wat zachter aanvoelt

mn zak hankt wat scheef. dus links wat verder naar beneden. maar dat hoorde zo he?

voor de rest geen rare bobbels ofzo op mn ballen.

help?

Beste Gast,

Ik zou als ik jou was naar een dokter gaan voor de zekerheid. Ik wil je niet bang maken maar bij begon het met een harde bal en 2 maanden later lag ik in het ziekenhuis met zaadbalkanker.

Het kunnen 1001 dingen zijn maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen!

Veel succes en laat even weten hoe het gegaan is.

Groeten van Max

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”