een maand geleden voelde ik en bolltje onder men huid naast/onder men oor ter hooge van men oorlel.
de dokter dacht dat het een kliertje was want ik had er ook een paar in men keel en was iets verkouden dus ja, dat zal het dan wel zijn.
het is denk ik weg gegaan of minder of ik heb erna op de verkeerde plaats zitten te voelen, ik weet het niet zeker,...
nu enkele dagen geleden voelde ik het weer, en goed! enkele weken geleden moest ik echt men huid indrukken om het te voelen, ne voel ik het al als ik over mijn huid wrijf.
enkele weken geleden had ik het gevoel dat het bolletje los zat, nu heb ik het gevoel alsof het vastzit!
ik wou wachten na het nieuwe jaar om naar de dokter te gaan maar ben toch gisteren gegaan want het enige waar ik aan denk is dat bolleke haha.
nu zou het kunnen zijn dat het een ontsteking is en heb ik daar medicatie voor gekregen (ibrufem 600mg) ik moet er 2 per dag nemen en als het over een dikke week niet weg of niet minder is moet ik teruggaan.
ter mededeling : het is niet bij men speekselklier dit zou een paar cm meer naar voren zijn
ik moet me er geen zogen over maken zei de dokter maar toen ik vroeg of het op die plaats vaak voorkwam zei zei ze dat het niet is, dus ik maak me zorgen

zou het kwaad kunnen om 2.5 of 3 pillen per dag te nemen denken jullie?
hebben nog meer mensen dit gehad?
alvast bedankt