Mogelijke balkanker?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Jantjuh
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 06 Jul 2008 15:49

Mogelijke balkanker?

Berichtdoor Jantjuh » Zo 06 Jul 2008 15:57

Hey,

ik heb es wat op internet zitten kijken en er wordt niet overal heel duidelijk gezegd wat de symptomen voor balkanker precies zijn. Daarom vraag ik het even hier. Mijn klachten zijn wat bij betreft beswel vreemd. Ik heb namelijk soms ineens pijn aan mijn rechterbal. Wanneer ik erop druk, krijg ik een steek van pijn, heel vervelend. Ik heb niet echt een regelmaat kunnen vinden ofso, het doet soms ineens zeer.
Ik heb ook even opgezocht wat je moet doen om te checken of er een tumor op je bal kan zitten. Ik voel geen tumor óp mij bal, maar als ik aan de bovenkant ertegenaan duw, doet het echt heel erg zeer. Ik heb natuurlijk gelijk een afspraak met de huisarts gemaakt, maar ik zit hier inmiddels beswel te paniekeren. Heeft iemand tips???
Oja, kben 16 jaar, zit al een jaartje of 2 in de puberteit. Nog nooit ergens last van gehad.

mercske
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: Zo 28 Dec 2008 10:57

Berichtdoor mercske » Ma 05 Jan 2009 20:45

ga eerst naar je huisarts.laat hem er even naar kijken.niet makkelijk op die leeftijd maar wel belangrijk.zeg ook duidelijk waar je bang voor bent en vraag/eis om bloed te laten prikken.dit stelt niets voor.ze kunnen dan tumormarkers zien.dit geeft geen 100 procent zekerheid maar als er een waarde boven nul uitkomt gaan ze wel verder kijken met een ct scan enz.
als je vragen hebt stel ze gerust. ik ben helaas ervaringsdeskundige.groet marc


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten