Ribben raar onder oksel

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
4n0n13m
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 14 Okt 2008 22:15

Ribben raar onder oksel

Berichtdoor 4n0n13m » Di 14 Okt 2008 22:27

Hallo.
Ik loop me een beetje bang te maken, want ik zat laatst onder mijn oksels en rond mijn borsten te voelen.
Nu heb ik als ik aan mijn rechter borst en oksel voel niks, maar als ik links voel dan lijkt het of er in die borst aan de zijkant veel meer klieren zitten of een soort schijf ofzo.
En als ik onder mijn oksel voel en aan mijn ribben voel, dus ook de ribben bij mijn borst, dan voelen die ribben veel dikker aan als aan mijn rechter kant.
Nu ben ik wel een poosje terug (maand ong.) getrapt door een paard aan de kant waar ik nu die dikkere ribben voel en die klieren aan de zijkant van mijn borst of wat het dan ook zijn (voelt zo als de klieren rond de tepel).
En ik ben ook precies op die plek getrapt, dus onder mijn oksel + de zijkant van mijn borst.
Er liep toen ook 2 dagen wat vocht uit.
Kan het zijn dat mijn ribben daardoor gewoon dikker zijn aan die kant en dat er daardoor gewoon meer klieren zijn ontstaan?
Want ik vind het wel maf dat ik dat nu heb en dat ik een poos terug precies op die plek door een paard ben getrapt.
Ik kon toen ook niet mijn arm goed optillen, omdat het gewoon pijn deed maar ik ben niet naar de dokter gegaan, dus aan de ene kant ben ik bang dat het iets ergs is, maar aan de andere kant denk ik dat ik die dikke ribben en die klieren die ik eerst niet echt voelde misschien wel over heb gehouden van die trap, omdat ik toen wel het gevoel had dat het allemaal gekneusd was.
Hopelijk kan iemand mij vertellen of dit ernstig is of niet, want een knobbel voel ik niet dus ..

oja ik ben trouwens net 19 jaar
Laatst gewijzigd door 4n0n13m op Wo 15 Okt 2008 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Wo 15 Okt 2008 12:22

Allereerst: blijf nooit lopen met iets waarover je zorgen maakt.
Vaak is er niets aan de hand en dan heb je je dagen lang onnodige ongerust gemaakt.

Het lijkt erop dat de trap van het paard je een zware kneuzing heeft opgeleverd.
Dit duurt minimaal 6 weken om te herstellen. Je klachten passen daarbij.

Om een einde te maken aan je ongerustheid, kun je het beste toch even naar de huisarts gaan.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten