Ik ben er gewoon bang voor.

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Brammetje
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 26 Mar 2008 19:30

Ik ben er gewoon bang voor.

Berichtdoor Brammetje » Wo 26 Mar 2008 19:40

Beste mensen.

Ik heb al 3 weken een klein bobbeltje op mijn rechterbal zitten ( so groot als een erwt ). Dat ik erachter kwam en ik kneep erin, dan deed het behoorlijk pijn. ik ben toen meteen naar de huisarts gegaan en die zei dat het geen bijbal ontsteking was en als het meer pijn ging doen ik terug kwam.. nu 3 weken veder voel ik hem niet meer alleen als ik er hard op druk krijg ik pijn. Maar ik krijg steeds meer pijn in mijn lies ( rechts en links ) ook als ik zit doen mijn benen pijn niet pijn pijn maar irritante pijn.. en met lopen ook soms last. Weet iemand of dit iets is wat lijden kan tot balkanker of iets dergelijks.. ook maak ik me onwijs sorgen omdat mijn vader ook aan kanker is gestorven..

Gr Bram.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Wo 26 Mar 2008 21:13

als het meer pijn ging doen ik terug kwam

Hierbij je geeft zelf al het antwoord.
Je huisarts heeft gezegd dat als het meer pijn ging doen, je terug moet komen.
Maak dus die afspraak met je huisarts.
Je hebt statistisch veel meer kans dat het geen kanker is.
Het is daarom zo goed als zeker niet nodig om je zorgen te maken.
Veel succes bij je huisarts.
"Een mens lijdt het meest, door het lijden wat hij vreest en nimmer opkomt dagen"

Justin
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 09 Mei 2008 15:41

Balkanker

Berichtdoor Justin » Vr 09 Mei 2008 15:46

Ik zit met een probleem, ik denk dat ik balkanker heb. Mijn rechter bal is groter dan mijn linker 2x weet ik niet maar wel groter! En boven aan m'n rechter bal zit een losstukje wat met wel met een klein stukje vast zit aan de bal, het is niet hard maar zacht als ik er in knijp is het wel gevoelig doet niet pijn hetzelfde gevoel als ik in m'n linkerbal knijp eigenlijk. Zou dit mijn tumor ervan kunnen zijn? Heb niet in de gaten gehouden of het groeit, maar ik weet wel dat ik hier ongeveer al zo 2 jaar meerondloop! Ik ben bang dat ik kanker heb omdat sommige sympthonen daarvan bij mij voordoen...

help?

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Vr 09 Mei 2008 23:19

Er is maar een manier om te weten wat het is.
Ga naar de huisarts, dan hoef je niet langer in spanning te zitten.
Dat kost alleen maar energie en je wordt er niets wijzer van.
Succes bij de dokter.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten