peg-intron

Chemo, medicijnen, "clinical trials", enz.
Hier kun je er vragen over stellen.
Let wel, het is een forum van lotgenoten en niet van artsen!
Bianca1
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 18 Mei 2002 11:20

peg-intron

Berichtdoor Bianca1 » Za 18 Mei 2002 11:25

Hoi,

Binnenkort sta ik voor de vraag of ik mee moet doen met een trail van 5 jaar met het gebruik van peg-intron, tenminste als ik ingeloot word. Graag zou ik mensen met ervaringen met dit medicijn spreken en waarom je ervoor gekozen hebt om mee te doen. Is er een normaal leven mogelijk met het gebruik van peg-intron? (werken, sporten). Kortom, vragen genoeg. Ik hoop dat ik wat advies kan krijgen.

Bianca

Gast

Re:peg-intron

Berichtdoor Gast » Za 03 Aug 2002 11:52

Bianca

Ook ik sta voor de keuze of ik mee zal doen aan een 5 jaar durende interferon-studie. Dit omdat ik uitzaaiingen heb vanuit een melanoom naar de lymfeklieren in de oksel. Heb jij al reakties van patienten met ervaringen met interferon ontvangen?

Vriendelijke groet

Dick

Margriet van Veen
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 22 Dec 2002 03:00
Locatie: Friesland
Contact:

peg intron-trial en melanoom

Berichtdoor Margriet van Veen » Zo 22 Dec 2002 23:31

Hallo Dick en Bianca, van jullie beiden ben ik benieuwd waar je de trial gaat volgen. Ik heb zelf een melanoom met metastasen, ben op zoek naar alle mogelijke trials hiervoor. Daarnaast wens ik jullie beiden heel veel sterkte!! Groeten Margriet.
p.s. ik heb meegedaan aan een trial in het AvL die nu is gestopt, helaas (medicatie op!!)
Hallo, ben 40-jarige vrouw die alle mogelijkheden op genezing/levensverlenging uitzoekt (heb melanoom met onderhuidse uitzaaiingen). Trial in AvL stopt, ga nu naar DdH, wie heeft hiermee ervaring? Wie weet iets van behandeling in Amerika? Ik wil graag mijn kinderen groot kunnen brengen. Margriet.


Terug naar “Kanker en medicatie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten