Hallo, beetje late reactie, zit ook niet zo graag op dit forum, is me te zwaar, slaap er slecht van, voel me teveel betrokken. Over het algemeen lees je hier alleen maar vervelende berichten, dat is natuurlijk wel het mooie van dit forum, dat je van je af kan schrijven en je problemen kan voorleggen, ik stop

Moeeeeeeeeeeeee, wat ben ik moe. Of ik doe te veel(deed) of de tumor begint hard te groeien.
Afgelopen week thuis gekomen van vakantie op Rhodos, verschrikkelijk bruin (hm), deed er alles, fietsen gehuurd elke dag fietsen, 15 km naar Rhodos, of de andere kant, vliegtuigen kijken. Van mijn ziekte totaal geen last,niks geen moeheid, wat een power, zal de zee luchtzijn.
Terug in Nederland, na het opstaan weer naar bed, en s'middags naar bed. Hoop dat het over-vermoeidheid is.

Ik ben iemand die altijd maar bezig moet zijn, echt onrustig. Morgen naar de longarts voor controle, ben benieuwd of de Taverva z'n werk nog doet of dat het stoppen wordt, vind toch dat de uitslag in mijn

gezicht minder is geworden, dan zou het effect ook minder zijn, volgens mijn longarts. Ben dan ook benieuwd wat voor alternatief hij voor mij heeft
Iedereen heel veel sterkte