website algemeen

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
iris
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 23 Jan 2002 22:36

website algemeen

Berichtdoor iris » Wo 23 Jan 2002 23:02

Ik vind het gewoon fantastisch dat een dergelijk medium zoveel informatie kan verschaffen, maar ook mensen "dichter bij elkaar kan brengen".
Onlangs gaf ik jullie "www" nog door aan de vrouw van een patiënt, aan wiens zijde ik aan het bekomen was, van de jaarlijkse coloscopie die we net beiden ondergingen. Dendermonde, 8/1/2001. :D
Indien deze mensen dit bericht toevallig zouden lezen,
mogen ze me trouwens eens mailen!!!

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

Re:website algemeen

Berichtdoor Max » Di 27 Aug 2002 20:37

Ik wil even kwijt dat ik dit een hele goeie website vind.een website zoals deze was hard nodig.Ik vind deze website er heel verzorgt en goed uitzien.Alles kun je erop terug vinden.complimenten.
groetjes Max

www.abouttalkin.tk

Berichtdoor www.abouttalkin.tk » Zo 28 Sep 2003 15:10

heel erg mee eens, alleen het is hier wel erg rustig ondanks zo veel leden

mariseneef
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma 10 Okt 2005 13:23

Berichtdoor mariseneef » Ma 10 Okt 2005 14:01

ik wilde ook even laten weten dat ik erg blij ben met deze website, ik kan op mijn eigen manier de info zoeken en vinden die ik nodig heb.
een manier om voor mij met alles om te gaan.
super!!
ik ben nogal een binnenvetter, en kan maar moeilijk met mijn gevoelens omgaan..en loop vast,wanneer ik nog maar net met kanker ben geconfronteerd.
op deze manier, via de website,zoek ik naar informatie, ervaringen van anderen,en herkenning..

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Berichtdoor sjelly » Ma 10 Okt 2005 20:25

mariseneef schreef:ik wilde ook even laten weten dat ik erg blij ben met deze website, ik kan op mijn eigen manier de info zoeken en vinden die ik nodig heb.
een manier om voor mij met alles om te gaan.
super!!


Vind wel dat als je wat tegenkomt dat je bij ieder dingetje denkt oh je nee toch, krijg ik er toch niet bij :? :?
begin de dag met een lach


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten