Mooi forum

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
Dunadain

Mooi forum

Berichtdoor Dunadain » Vr 24 Okt 2003 10:25

Hoi,

Ik vind dit een goed forum goede steun voor de mensen die kanker hebben. Ik wil even zeggen dat ik erg met jullie meeleef en jullie veel succes wens.

Groeten,

Dunadain

nick

Berichtdoor nick » Di 25 Mei 2004 20:48

Mag ik mij hierbij aansluiten , Ik ben een paar weken terug mijn vader verloren. Door alle ellende heen ben ik zo blij dat ik mijn vader tot in het uur van zijn dood mijn liefde heb mogen geven ...Lieve mensen wat ons ook te wachten staat ,liefde is mateloos mooi Veel sterkte allemaal.

R. Stienstra

Prachtige site

Berichtdoor R. Stienstra » Do 17 Jun 2004 10:32

Graag wil ik bij deze even zeggen dat ik onder de indruk ben van deze site. Wat prachtig gemaakt, informatief en persoonlijk.
Mijn complimenten!
Een aanrader voor mensen op zoek naar informatie en contact.

cinderella
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: Za 07 Feb 2004 17:42

ik heb er veel aan

Berichtdoor cinderella » Ma 10 Jan 2005 21:08

dit forum is voor mij een uitkomst als ik vragen hebt zet ik ze erop wil ik mijn ei kwijt typ ik het in en ik ben het kwijt ,en dan de mensen die reageren je voelt je bent niet de enigste elke dag kijk ik wel even of er weer een nieuw berichtje staat.
Bedankt voor deze mogelijkheid
groetjes cinderella

:D :D :D

Marques

Regelmatige gebruikers

Berichtdoor Marques » Wo 03 Aug 2005 00:49

Graag sluit ik mij aan bij bovenstaande complimenten. Wat mij echter wel opvalt, is dat er heel onregelmatig wordt gereageerd en op sommige stukjes zelfs helemaal niet. Uiteraard hebben jullie (de makers) hier geen invloed op, maar het succes van een forum valt of staat met het aantal actieve gebruikers. De activiteit op een forum moet uitnodigen om deel te nemen. Is dit forum wel bekend genoeg?
Ik hoop dat velen de weg hiernaartoe zullen vinden en dat er weer een levendige interactie ontstaat.


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten