mijn laatste bericht hier

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
may

mijn laatste bericht hier

Berichtdoor may » Di 05 Nov 2002 16:02

:cry: een tijdje geleden heb ik hier ook geschreven over mijn vader die slokdarmkanker HAD hij is helaas 28 oktober overleden van een ziekbed van maar 3 maanden waarvan de laatste 4 dagen erg slecht waren hij heeft gevochten tegen de dood.de hele fam was er de afgelopen 4 dagen
ik heb de laatste nacht bij hem gezeten hij was gelukkig slapende gehouden maar vocht er toch tegen ik hoop zoiets nooit meer mee temaken wat was dat een vreselijk. ik schrijf dit in het gasten boek zodat iedereen dit kan lezen ik heb veel gehad aan de site diagnose kanker dagelijks heb ik dit opgezocht.maar nu hoef ik er niet meer te wezen. ik hoop dat anderen er nog dagelijks komen hier .ik wil iedereen bedanken die deze sites heeft gemaakt.
gr van MARION :lol:

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie May

Berichtdoor Max » Ma 10 Feb 2003 17:35

Hallo May,
Allereerst gecondoleerd met je vader.Hopelijk heeft hij nu rust gevonden.Ik wens jou en je familie veel sterkte in deze tijd.Toch heb ik een vraagje.je geeft aan dat nu je vader overleden is je niet meer op deze website hoeft te komen.Ik denk dat je juist nu veel aan deze website hebt.praten met anderen over je gevoelens.daar is op deze site een aparte site voor.Ik zou zeggen,neem er eens een kijkje.groetjes van Max.


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten