even voorstellen

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 03 Apr 2007 17:33

pffew een heftige tijd dus voor de boeg! wat voor kanker heeft je vader? 7 weken opname is niet niks zeg... welkom hier verder.. en vraag wat je wil en type wat je kwijt wil!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

AMOR
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 03 Apr 2007 15:44
Locatie: AMSTERDAM

Berichtdoor AMOR » Wo 04 Apr 2007 18:05

Hoi Jodyi

Mijn vader heeft achter op zijn tong een gezwel zitten. En het is uitgezaaid in zijn linkerhals in de lymfeklieren, het gezwel is 6 cm.
Hij krijgt een radplat behandeling, dagelijks een klein beetje chemo en bestraling.

Groetjes van Amor

Chessie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 21 Okt 2007 00:13
Locatie: Rotterdam

Hoi

Berichtdoor Chessie » Zo 21 Okt 2007 10:28

Ik heb me gisteren aangemeld
En ik wil me ff voorstellen
Ik ben Jolanda moeder van 2kids (19 &17)
Ben zelf 42 en getrouwd en zelf gelukkig niet ziek
Maar.... wel allebei mijn ouders die niet meer samenzijn
Mijn vader heeft darmkanker (geopereerd en nu een stoma) uitzaaingen naar longen gehad(stuk longkwab weggehaald) en sinds kort uitzaaingen naar de bijnier(nog geen verdere uitzaaingen gevonden) en is inmiddels ook verwijderd, voorlopig geen verdere behandelingen en afwachten tot aan volgende bezoek aan AVL in januari(controles).
Mijn moeder heeft sinds 3 maanden klachten aan het hoofd/halsgebied en had het idee dat er een brok in de keel zat, now inmiddels is bekend na onderzoeken dat het gaat om tongkanker, alles is in rap tempo gegaan heeft van de week haar eerste chemo gehad en gelijk krijgt ze ook 35 bestralingen en nog een 2e chemo.
Ik lees hier heel veel omdat ik denk ik heel veel kan hebben aan ervaringen van mensen die ook kanker hebben (en/of) hun naasten.
Door er over te lezen en schrijven hoop ik dat ik ermee om kan leren gaan met deze verschrikkelijke ziekte .

Voor nu even genoeg kan niet echt helder denken nog weer na alles van afgelopen weken en dagen

Ik wens een ieder in ieder geval heel veel sterkte!
Vriendelijke en welgemeende groetjes
Jolanda

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Geschreven door Amor

Berichtdoor liddy » Zo 21 Okt 2007 13:40

- Door een fout van mij, staat dit bericht waarmee dit onderwerp begon, niet meer bovenaan.
Excuses Liddy -

Hoi

Mijn naam is Amor,
Ik ben enigste kind en mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader heeft kanker en ik heb van de dokter gehoord dat hij maar 20% overlevingskans heeft. Morgen wordt hij voor 7 weken opgenomen in het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis. Daar krijgt hij chemotherapie en wordt hij bestraalt.
Ik hoop hier steun te krijgen en dat ik hier mijn verhaal kan doen.

Groetjes van Amor


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten