help

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
Saar
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 10 Okt 2012 21:38

help

Berichtdoor Saar » Wo 10 Okt 2012 21:48

Hallo,

Ik wil graag jullie advies over mijn klachten waar ik al weken mee kamp.

Ik ben 31 jaar en ben net 8 maanden bevallen. Sinds die tijd heb ik last van mijn rechter hals/schouder.sleutelbeen. Ik voel steeds steken in dat gebied. dan in mn schouder dan weer bij mn sleutelbeen, maar het meest in mn hals. Ik voel opzich geen verdikte klieren. ik heb wel op de grens van rug-nek een soort schijf zitten. Deze is ongeveer 3 cm lang en loopt horizntaal om de zijkant achterkant nek. Zitten er acher in je nek lymfeklieren? Ook heb ik een soort beklemmend gevoel bij slokdarm/borst. het lijkt net of ik niet goed door kan ademen. Dit zit er overigens niet constant. Ik ben zo ontzettend bang voor (non) hodgkin. Ik ben er gewoon van overtuigd dat ik dat heb. vraag me niet waarom. Ik ben vreselijk bang om naar de huisarts te gaan.

Wat zijn de eerste symptomen doe jullie hadden? Kun je ook hogdkin hebben zonder opgezette klieren?

Ik weet dat jullie geen diagnose kunnen stellen.

ALvast bedankt, Saar

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: help

Berichtdoor liddy » Wo 10 Okt 2012 23:05

Je hebt gelijk dat wij geen diagnose kunnen stellen.
Ook krijg je van mij een antwoord wat je waarschijnlijk liever niet hoort.
Ga naar je huisarts.
Je hebt heel veel kans dat het iets simpels is, bijv. het zou kunnen dat je je tijdens de bevalling iets verrekt hebt in je nek.
Een fysiotherapeut kan je daarvoor behandelen.
Doe jezelf een plezier en ga naar de huisarts.
Het is zo zonde van je energie om je zorgen te maken om iets wat heel onschuldig kan zijn.

Saar
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 10 Okt 2012 21:38

Re: help

Berichtdoor Saar » Do 11 Okt 2012 07:50

hallo Liddy,

bedankt voor je reactie. Ik ga ook echt naar de huisarts binnenkort. Ik wil gewoon weten van mensen die uit ervaring wellicht mijn klachten herkennen. Ik loop al een tijd bij de fysio zonder resultaat.

Groet Saar


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten