bultje in me nek

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
Masmeijer
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 22 Nov 2008 21:42

bultje in me nek

Berichtdoor Masmeijer » Za 22 Nov 2008 22:01

hoi ik heb nu bijna 3 weken(toen ondekt)een bultje in me nek
vlede week maandag ben ik na de dokter geweest ervoor,moet nu maandag weer terug komen,zij vraagt waar ik zelf aan dacht,toen vertelde ik dit verhaal

ik vertelde mijn schoonzusje dat ik een bultje in me nek voelde,ze zij dat ik gelijk de dokter moest bellen,omdat haar school vriendin haar die dag daarvoor vertelde dat zij lympfklier kanker had,en dat begon ook met een bultje in haar nek..
dus maandag gelijk na de dokter en daar vertelde ik dat,vaak gaan de bultjes naar een paar dagen weg vertelde ze me,en bij mij zit hij er nu al 3 weken,en wie weet nog wel langer..
ben de laatste tijd ook echt ontzetend moe,maar dit komt ook omdat ik diabetes heb,wat nog goed is ingestelt..
weet iemand wat dit nog meer kan zijn,ben zo bang dat het kanker is en ben nog maar 21 jaar..

Groetjes

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Za 22 Nov 2008 23:45

Een bultje in de nek en op andere plaatsen op het lichaam kan door heel veel oorzaken komen o.a.
je ergens aan stoten
een plaatselijke ontsteking
een verstopte talgklier
opgezette lymfeklier bijv. bij griep, bof, ziekte van pfeiffer, enz.
puistje waar aan gekrabt is
enz.

Als je op het internet gaat zoeken naar een bultje in de nek, dan zou je volgens die verhalen allang overleden moeten zijn.
Zo ook met verhalen van kenissen e.d.
Natuurlijk kan het iets zijn waar je een kleine 'behandeling' nodig hebt, echter de kans dat het kanker is, is statistisch zo klein.
Probeer je niet te druk te maken.
"Een mens lijdt het meest door het lijden wat hij vreest, maar nooit komt opdagen."


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten