waarschijnlijk weer hodgkin

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
jeff
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: Di 22 Nov 2005 13:04
Locatie: Heteren
Contact:

waarschijnlijk weer hodgkin

Berichtdoor jeff » Ma 03 Apr 2006 16:18

Gisteren na een leuke zondagmiddag zat ik lekker in de stoel en toen ik in me nek voelde voelde ik een bobbel ter hoogte van et sleutelbeen.
Gelijk ben ik vanmorgen naar de huisarts gegaan om het te laten zien.
Hij zij dat het id een klier was en dat die even na de internist belde.
Nu moet ik naar de de internist toe om het te laten zien. Dus ik ben nu echt vreselijk bang dat het weer terug is gekomen.

groetjes,

jeff

Gast

Berichtdoor Gast » Do 06 Apr 2006 20:55

Hoi Jeff,

Dat is wel weer even schrikken he? Ik hoop voor je dat het meevalt en wil je veel sterkte wensen in deze onzekere periode. Blijf positief denken en van het leven genieten. Ik heb ergens een mooie toepasselijke spreuk gelezen "een mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest". Ik probeer altijd een beetje zo te leven, je kan je wel van alles in het hoofd halen over wat er allemaal voor ergs zou kunnen gebeuren, maar dan heb je geen leven meer. Je kunt je altijd nog zorgen gaan maken als er echt iets mis is, alhoewel ik er van overtuigd ben dat je dan ook altijd de positieve dingen van het leven in moet blijven zien. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar wij hebben de afgelopen jaren veel tegenslag gehad, maar ik geniet nog elke dag volop van het leven.

Kop op, Monika

jeff
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: Di 22 Nov 2005 13:04
Locatie: Heteren
Contact:

hodgkin weer terug?

Berichtdoor jeff » Vr 07 Apr 2006 15:47

Hoi Monica,

Bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop id dat het allemaal gaat meevallen. En ik probeer natuurlijk positief te blijven denken. Maar ik ben op me eigen verjaardag nota bene vader geworden, en dan nu dit.
Ik heb er erg veel moeite mee om positief te blijven. Het is gewoon niet eerlijk. Maar we zien wel. Vandaag lijkt die zelfs een beetje te zijn geslonken , dus er is nog een beetje hoop. Ik vraag me ook eigenlijk af of het eigenlijk wel kan. Na 4 maanden (vanaf 28nov 05) geen chemo en de de laatste controle zes weken geleden met rontgenfoto en bloedonderzoek, of dat wel kan zo snel. Heel gek. Maar ja ik ben ook geen arts. Ik had hodgkin 2a en heb 6 abvd (eigenlijk 12) kuren gehad.
Ik was in december 05 eeen algehele remissie. Nou ik snap er werkelijk niets meer van. Zeker niet van de wetenschap.

vriendelijke groeten,

Jeff


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten