controle

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
jeff
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: Di 22 Nov 2005 13:04
Locatie: Heteren
Contact:

controle

Berichtdoor jeff » Ma 13 Feb 2006 17:27

Morgen 14 febuari moet ik voor de eerste keer op controle. Hopenlijk is alles nog steeds goed. Ik maakl me erg druk om. Ook omdat ik nu net vader ben geworden en alles weer op de rails heb.

groetjes,

Jeff

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Ma 13 Feb 2006 20:20

hoi Jeff,

ik kan alleen maar zeggen; heeeeeeel veel sterkte! Hopelijk krijg je gelijk de volledige uitslag mee (en niet de week erna dat ze nog kunnen bellen voor bloeduitslagen) . Het blijft een angstig iets. Maar na een tijdje leer je er wat beter mee omgaan en is de stress wat minder langdurig. Heel veel sterkte in elk geval morgen... ook voor je vrouw/vriendin..!

laat je even weten hoe het gegaan is morgen? Ik hoop maar dat je vroeg mag.. zodat je er niet te lang tegenaan hoeft te hikken.. weltrusten alvast voor vanavond.. hopelijk kun je een beetje slapen..

groetjes Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

MamaLein
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Zo 01 Jan 2006 19:37

Hallo Jeff

Berichtdoor MamaLein » Vr 17 Feb 2006 16:27

ik ben zeer benieuwd naar je eerste controle en hoop dat je goed nieuws te horen hebt gekregen!!

Hoe gaat het met je kindje, heb je een zoon of dochter gekregen en wat is zijn/haar naam :lol:

Groetjes MamaLein


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten