Mijn vrouw (23) lange tijd opgezette klieren.

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
Jan1977
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 19 Mei 2005 21:11
Locatie: Apeldoorn
Contact:

Mijn vrouw (23) lange tijd opgezette klieren.

Berichtdoor Jan1977 » Do 08 Sep 2005 15:08

Mijn naam is Jan en ik maak me een beetje ongerust. Mijn moeder is heel ernstig ziek en heeft kanker die al zo ver gevorderd is dat ze binnenkort zal moeten sterven...
Nu hebben we nog een probleem, mijn vrouw (23) heeft al lange tijd opgezetten klieren in haar nek en is maandenlang erg moe geweest en nog wel vaak. De klieren blijven opgezet en ook had ze veel last van rode puntbloedinkjes. De huisarts doet er wat luchtig over maar vandaag is ze weer geweest en nu moet ze gaan bloedprikken want hij denkt aan de ziekte van pheiffer....kan iemand mij raad/advies geven, ik heb al zoveel verdriet en narigheid met mijn moeder en als mijn vrouw nu ook nog iets blijkt te hebben.....dan weet ik het echt niet meer...gr. Jan (28)

stroetie

Berichtdoor stroetie » Za 04 Mar 2006 17:07

probeer via je huisarts een verwijzing te krijgen naar een internist. Deze kan dan bijvoorbeeld besluiten of er foto's of een ct scan gemaakt kunnen worden. Alleen bloedprikken hoeft niet veel meer info te geven...

succes

p leenstra

Berichtdoor p leenstra » Ma 06 Mar 2006 13:02

het kan inderdaad wijzen op de ziekte van pfeiffer.
het is goed om eerst bloedonderzoek te doen, is het pfeiffer dat wordt dit zo ontdekt.
indien er niks uit het bloed komt is verder onderzoek gewenst, bijv een echo van de hals.
jullie zitten wel in een zware periode en dat kan nu zeker meetellen in de klachten van u vrouw.
zeg ook tegen de huisarts dat je je zorgen maakt.
succes


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten