Ook ik heb hodgkin

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
Relinde
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 29 Mar 2004 01:01
Locatie: Enschede

Ook ik heb hodgkin

Berichtdoor Relinde » Ma 29 Mar 2004 01:23

Hello people,

Bij mij is een week geleden de definitieve diagnose hodgkin vastgesteld. Morgen heb ik weer een afspraak met mijn oncoloog. Het is bij mij allemaal heel erg snel gegaan. Drie weken geleden voelde ik een bobbel in mijn nek, een week later wist ik dat het kwaadaardig was en nog een week later wist ik dat het Hodgkin was.

De fase moet nog vastgesteld worden en ik zal deze week dan ook op moeten voor de beenmergpuntcie. Vond het fijn te zien dat het wel mee kon vallen, maakte me al flink zorgen. Als het goed is, is de defintieve diagnose over een week of twee en ik verwacht dan snel met de chemo te kunnen beginnen. Ik wil die rotzooi mijn lichaam uit hebben.

Aangezien ik dus nog helemaal in het beginstadium ben, vroeg ik me af of iemand nu al goede tips heeft over de voorbereiding op de kuren. Ik zal die van de festini ijsjes alvast onthouden. :wink:

Hopelijk tot snel
Relinde

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 30 Mar 2004 18:20

hoi Relinde,

het is echt een stroomversnelling he? waarin je zo in 1x terechtgekomen bent... Je zal vast nog wel (als het goed is tenminste) een hoop tips en aanwijzingen krijgen van je arts maar vooral van de verpleging als je daadwerkelijk kuren gaat krijgen. Belangrijkste van alles; doe dingen, waar JIJ je goed bij voelt. Want jij bent nu even het belangrijkste. Verwen jezelf lekker en geniet gewoon. En blijf dat ook gewoon doen strakjes. Zodat er ook leuke dingen zijn waarop je je kan verheugen, en waar je naar uit kan kijken.

sterkte in elk geval; eerst nog met de onderzoeken en de uitslag.. en het wachten ook.. en dan met je behandeling!

groetjes jodyi

louise

heb zojuist vernomen dat mijn schoonzus het ook heeft

Berichtdoor louise » Zo 11 Apr 2004 22:02

Ik heb donderdag gehoord dat mijn schoonzus ook non-hodgkin heeft en in welk stadium weten we nog niet en we zitten nu in een rot-fase ,weten niet waar we aan toe zijn .Misschien een gevoel dat je niet alleen bent en ik wens je veel sterkte.

sanny04
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 22 Okt 2004 11:01
Locatie: maastricht
Contact:

Berichtdoor sanny04 » Vr 22 Okt 2004 11:08

hallo daar

mijn broertje heeft waarschijnlijk ook hodgkin. wat er precies allemaal aan de hand is weten we nog niet zondag wordt hij opgenomen en gaan ze een kijk operatie doen en dan maar afwachten. is wel schrikken je weet nu niet wat je moet denken en doen. Weet me nu echt geen raad en weet niet wat ons te wachten staat. Nou iedereen hier sterkte

groetjes sanny

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 22 Okt 2004 11:39

hoi Sanny,

sterkte met wachten!!! en mocht je informatie of iets dergelijks nodig hebben.. of de weg niet weten naar informatie.. geef maar een seintje,

voor nu ga ik in elk geval hopen dat de uitslag mee zal vallen!

groetjes jodyi

sanny04
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 22 Okt 2004 11:01
Locatie: maastricht
Contact:

Berichtdoor sanny04 » Di 26 Okt 2004 23:34

hoi jodyi

dankje voor je berichtje. als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen.
nu op het moment is voor ons alles een groot vraagteken.
hebben maandag een stukje van het weefsel weggenomen en we krijgen donderdag als het goed is de uitslag
volgens de chirurg zag het stukje weefsel er redelijk goed uit????
kunnen ze dat nu al zeggen.

nou groetjes sanny

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 27 Okt 2004 11:15

hoi Sanny,

wat een vaag antwoord! wat is goed naar de maatstaven van de chirurg tenslotte?

sterkte met wachten voor jullie deze week.. dit is zo slopend!!!

jodyi

sanny04
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 22 Okt 2004 11:01
Locatie: maastricht
Contact:

Berichtdoor sanny04 » Vr 29 Okt 2004 11:34

hoihoi

mijn broertje heeft nog altijd niet de uitslag. ze weten nu wel dat het kwaadaardig is. maar ze weten nog steeds niet wat het precies is. moeten weer wachten tot maandag dan moet hij terug komen en krijgt hij te horen hoe of wat tenminste dat hopen we .
er is ons nu al zo vaak gezegd dat ze het dan weten en iedere keer moeten we weer wachten omdat ze het niet weten. hier wordt je gek van.

groetjes sanny

sanny04
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 22 Okt 2004 11:01
Locatie: maastricht
Contact:

Berichtdoor sanny04 » Ma 01 Nov 2004 18:00

hallo daar

mijn broertje heeft vandaag de uitslag gekregen hij heeft de ziekte van lance armstrong. alleen heeft hij het niet bij zijn teelballen maar achter zijn longen het gezwel is wel het zelfde hij begint deze week met chemo 4 kuren krijgt hij, hoe en wat precies hoort hij morgen. ik zit dus eigenlijk op de verkeerde pagina. maar weet hier iemand informatie over of weet iemand een goede site waar ik dit kan opzoeken en meer te weten kan komen over deze ziekte.

groetjes sanny

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 02 Nov 2004 12:14

hoi Sanny,

je kan hier op het prikbord bij vraag en antwoord nog vragen stellen, of bij kankersoorten bij mannen.
Maar je kan ook naar de voorpagina, www.diagnose-kanker.nl en dan via Inhoud van de website (links in beeld) naar Kankersoorten en dan naar de kankersoort waar het om gaat voor meer info en links

succes en sterkte voor je broer!

jodyi

sanny04
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 22 Okt 2004 11:01
Locatie: maastricht
Contact:

Berichtdoor sanny04 » Di 02 Nov 2004 14:05

hoihoi

nou jodyi harstikke bedankt voor je steun hier op deze pagina. en iedereen wil ik heel veel sterkte toewensen ga me op een ander prikbord aanmelden bedankt allemaal.

groetjes sanny


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten