Documentaire

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
RobKeulemans
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 24 Dec 2013 18:06

Documentaire

Berichtdoor RobKeulemans » Di 24 Dec 2013 18:58

Beste forabezoeker,

voor een documentaire zou ik gaarne, geheel vrijblijvend, met iemand in contact komen die recent de diagnose kanker heeft horen stellen.
Vooropgesteld dat die vernietigende boodschap al zorgen genoeg met zich meebrengt, ben ik toch benieuwd of iemand wellicht de behoefte voelt zich door het hele proces te laten volgen. Wellicht vind je het interessant om zelf eens onderwerp van een documentaire te zijn.

Uiteraard alles in overleg, dit is nog slechts een opzet. Hoe de docu in tweede opzet uiteindelijk vorm krijgt, is geheel en volledig in samenspraak met de centrale persoon.

Even voorstellen: Wij, Rob Keulemans en Thijs Kroezen, zijn jonge, ambitieuze studenten journalistiek die het idee hebben opgevat een film neer te zetten die vooral in het teken staat van de hoofdpersoon. Beide hebben we ervaring met het maken van radio- en tv-reportages. We zijn in dit geval geenszins op zoek naar studiepunten of eigengewin. Thijs heeft zelf, helaas, ervaring met deze ziekte en weet dus als geen ander hoe zwaar het proces van overleven kan zijn. Wellicht bent of kent u iemand die het hele proces, zoals gezegd altijd in goed overleg, wil laten vastleggen.

Voor vrijblijvende vragen, opmerkingen of ander soort berichten, ben ik altijd te bereiken op e-mailadres: robkeulemans@hotmail.com

Hartelijke groet,

Rob Keulemans, Thijs Kroezen.

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten