Naastenonderzoek informatiebehoeften

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
IPAK
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 17 Apr 2013 13:06

Naastenonderzoek informatiebehoeften

Berichtdoor IPAK » Vr 03 Mei 2013 12:58

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben Lisa Schoone, masterstudente economische psychologie (universiteit van Tilburg). Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek over informatiebehoeften van patiënten met alvleesklierkanker. Dit onderzoek wordt uitgevoerd op initiatief van de Lisa Waller Hayes Foundation en is een samenwerkingsverband tussen de universiteit van Tilburg en het Leids Universitair Medisch Centrum. Met dit onderzoek kan de informatie die patiënten krijgen beter afgestemd worden op de informatie die patiënten daadwerkelijk willen.

Voor dit onderzoek zijn wij ook op zoek naar naasten van patiënten die de diagnose alvleesklierkanker (of een verdenking hierop) hebben gekregen. Als naaste maakt u mee wat de ziekte alvleesklierkanker betekent en wij willen daarom graag van u weten welke vragen u denkt dat belangrijk zijn bij het krijgen van de diagnose (vermoedelijke) alvleesklierkanker.

Het onderzoek bestaat uit het beantwoorden van een vragenlijst. Dit duurt ongeveer 20 minuten.

De vragenlijst kunt u hier starten: http://www.naasten.ipak-studie.nl

Mocht u vragen hebben over dit onderzoek, neem dan gerust contact op met Lisa Schoone, via e-mail l.j.m.schoone@uvt.nl of tel. 06 – 202 67976.


Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groeten,
Lisa Schoone

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten