Gezocht: Mensen met kanker

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
KSGJ
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 12 Jan 2013 11:16

Gezocht: Mensen met kanker

Berichtdoor KSGJ » Za 12 Jan 2013 11:24

Hallo allemaal,

Ik ben Jill, ik ben studente fotografie aan de Kunstschool in Genk. Ik doe mijn eindwerk fotografie over mensen die op vlak van gezondheid vanalles hebben meegemaakt.
Ik zoek mensen die door de chemo al hun haren verloren zijn, of vrouwen waarvan hun borst afgezet is omwille van borstkanker. De bedoeling is dat ik een mooie reeks maak over mensen, sterke beelden maak van de mensen die graag op foto zouden willen. Het zal een studioportret zijn. Ik doe deze oproep via deze site omdat het zeer moeilijk is om mensen te vinden, aangezien ik zelf vrij weinig mensen in mijn omgeving ken die kanker hebben, ik ben al een tijdje op zoek.
Dus lieve mensen, ben jij geinteresseerd, laat mij dan zeker iets weten. Ik zal jullie echt heel dankbaar zijn, en uiteraard ga ik niet gewoon de foto maken en klaar, maar ik wil ook jullie verhaal graag weten. Om er een fijne dag van te maken samen.

Alvast bedankt,

Jill

GerJ
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 29 Jan 2013 19:02
Locatie: Oudenbosch
Contact:

Re: Gezocht: Mensen met kanker

Berichtdoor GerJ » Di 29 Jan 2013 19:33

Jill,

Ik ben zelf al bezig met het samenstellen van een fotoreeks van mijzelf als knappe jongeling (NOT), via het kaal worden naar het herstel. Het lijkt me leuk om daar iets mee te doen.

Ik heb Hodgkin vanaf 11 januari en heb al m'n haren nog. Woensdag 30 januari begin ik met de chemo, dus er zullen nog zo'n twintig foto's volgen MET haar, daarna zal het alleen maar bergafwaarts gaan, maar ik ben van plan om ook het herstel in foto's vast te leggen.

Laat maar eens weten wat je wilt en hoe je het wilt doen. Het lijkt me leuk om hieraan mee te werken...

Greetz'
GerJ
GerJ

~~check anders ook eens mijn weblog:
http://mijnntoestandmethodgkin.blogspot.nl ~~


Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast