Oefenclienten voor counseling/coachingopleiding gezocht

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
MartineK
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 15 Feb 2012 17:48

Oefenclienten voor counseling/coachingopleiding gezocht

Berichtdoor MartineK » Wo 15 Feb 2012 18:02

Hallo,
Ik ben Martine, 40 jaar en ben momenteel bezig met een opleiding counseling/coaching (ACC).
Ik werk als oncologieverpleegkundige in een ziekenhuis waar ik chemotherapie geef en mensen begeleid bij het ondergaan van chemotherapie.
Omdat ik het begeleidingsstuk in mijn werk erg boeiend vind en merkte wat voor behoefte hieraan is ben ik gestart met een opleiding counseling en coaching. Voor deze opleiding zoek ik nog mensen die ik onder supervisie kan begeleiden.
Heb je zelf kanker (gehad) of heeft een van de mensen in je omgeving deze ziekte en voel je wel eens behoefte om je verhaal aan een onafhankelijk iemand kwijt te kunnen, problemen die je tegenkomt te bespreken, dan zijn counselinggesprekken misschien iets voor jou. Counseling is een laagdrempelige kortdurende vorm van psychosociale hulpverlening die kan helpen om inzicht te krijgen in je denken, voelen, beleven en handelen. Het is dus geen therapie. De client geeft aan waar hij/zij het over wil hebben en de counselor volgt. Counseling gaat ervan uit dat je zelf vaak wel weet wat de oplossing van je probleem is of het antwoord op je vraag is maar dat je daar 'even niet bij kan' door de veelheid aan emoties of de veelheid aan spanning. Ik zoek dus geen mensen met zware emotionele problematiek.
De gesprekken duren 60/75 min en zijn kosteloos. Wel zou het fijn zijn als je na afloop een evaluatieformulier zou willen invullen.
Meer informatie kan ik je altijd mailen en een kennismakingsgesprek is altijd mogelijk.

Vriendelijke groet, Martine
Flevoland
martinekrabman@live.nl

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten