Afstudeer enquete medicatieoverdracht

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
AE Donker
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 28 Okt 2010 10:27

Afstudeer enquete medicatieoverdracht

Berichtdoor AE Donker » Do 28 Okt 2010 10:33

Beste Allemaal,

In het kader van mijn afstudeeropdracht voor de opleiding tot farmaceutisch consulent vraag ik jullie hulp.
Ik studeer af op het onderwerp medicatieoverdracht bij poliklinisch, intraveneus gegeven chemokuren.

Het invullen van de enquete duurt 5 á 10 minuten en jullie helpen mij hier heel erg mee.

u kunt de ondrstaande vragen kopieeren en plakken naar word en het document terugmailen, of stuur een mailtje en u krijgt hem in een
word document aangeleverd.

Met vriendelijke groet,

Annemarie Donker

Algemene gegevens
Wat is uw leeftijd ………………. jaar
Wat is geslacht man/vrouw
Onderzoek naar medicatieoverdracht
1. Hoe belangrijk vindt u dat iedere zorgverlener precies op de hoogte is van alle medicatie die u gebruikt.
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
(1 staat voor niet belangrijk, 5 staat voor neutraal en 10 staat voor heel erg belangrijk)

2. Zou u toestemming geven voor medicatieoverdracht vanuit het ziekenhuis naar uw vaste apotheek?
Ja/nee

3. Ziet u het nut in van een goede medicatiebewaking zowel in het ziekenhuis als in uw eigen apotheek?
Ja/nee

4. Gaat u met bijwerkingen van de chemokuur naar de huisarts?
Ja/nee/soms

5. Krijgt u dan nieuwe medicijnen voorgeschreven van de huisarts?
Ja/nee/soms

6. Zo ja, aan wie geeft u het gebruik van de nieuwe medicijnen door?
0 oncoloog
0 verpleegkundige in het ziekenhuis
0 ik vergeet het te melden
0 overige ………………………………………………………………

7. Wat kan uw eigen apotheek voor u betekenen in de periode dat u chemokuren krijgt?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten