scriptieonderzoek voor studie psychologie

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
mandyrovers

scriptieonderzoek voor studie psychologie

Berichtdoor mandyrovers » Do 07 Nov 2002 16:27

Allereerst, bedankt voor de tijd die u neemt om mijn vraag aan u te lezen.

Ik ben Mandy Rovers, 21 jaar en studeer dit jaar af aan de K.U.N. (katholieke universiteit Nijmegen). Als scriptieonderwerp heb ik ervoor gekozen om de zorgbehoefte (vooral op het psychosociale gebied) van kankerpatienten en hun naasten in kaart te brengen nadat deze mensen te horen hebben gekregen dat ze niet meer genezend behandeld kunnen worden en naar huis gaan om daar de tijd die hen nog gegeven is, door te brengen. Dit wil ik doen door middel van een gesprek bij u thuis (of elders, wat u wilt).

Ik ben dus zowel geinteresseerd in de beleving van de patient zelf als in die van hun naaste(n). Hierbij kunt u denken aan kinderen, ouders, partner etc.

Via deze weg wil ik u vragen of uzelf, of iemand die u kent mee zou willen werken aan mijn onderzoek. Het doel van het onderzoek is meer ruchtbaarheid te geven aan deze problematiek en de zorg voor mensen die in eenzelfde situatie komen, in de toekomst sterk te kunnen verbeteren.

Wanneer u nog vragen heeft en/of wil meewerken kunt u mij dit laten weten via mijn email of mij bellen: 024-3889111 (thuis).

Hartelijk dank,
Mandy.

mandyrovers

sorry, mijn email moest er nog bij.

Berichtdoor mandyrovers » Do 07 Nov 2002 16:31

Sorry, mijn email was weggevallen. Het adres is:

mandyrovers@yahoo.co.uk

mandyr
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 07 Nov 2002 16:13
Locatie: nijmegen

Berichtdoor mandyr » Di 12 Nov 2002 12:08

Nog even een aanvulling. Wanneer iemand een naaste is van een persoon met kanker maar deze persoon reeds overleden is (tot ongeveer een jaar geleden) mag deze naaste ook reageren wanneer hij/zij mee wil doen aan het onderzoek.
Bedankt.

mandyrovers

Berichtdoor mandyrovers » Wo 02 Jul 2003 08:02

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik laten weten dat ik mijn scriptieonderzoek heb afgerond. Mijn vraag aan naasten en patienten is dus niet langer relevant. Ik wil iedereen die meegewerkt heeft nogmaals hartelijk bedanken, het was een zeer leerzame en waardevolle ervaring voor me. Jullie zijn kanjers!

Liefs, Mandy

Gebruikersavatar
levensnevel
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 19:21
Locatie: hellevoetsluis

Berichtdoor levensnevel » Wo 02 Jul 2003 08:15

Mandy,

Fijn om te lezen dat je je scriptie onderzoek hebt kunnen afronden.
:idea: mag aannemen dat je t.z.t. de uitkomsten en conclusies met ons zult delen.
levensnevel

als ik wacht tot het beter gaat,
gebeurt er niets en kom ik steeds te laat ...


Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten