Gezocht: ervaringsdeskundige jongeren met ouder met kanker

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
caroline duijndam
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 29 Sep 2020 17:39

Gezocht: ervaringsdeskundige jongeren met ouder met kanker

Berichtdoor caroline duijndam » Do 01 Okt 2020 15:19

Hallo lezers van dit Lotgenotenforum,

Ik ben Caroline Duijndam, ik volg een master in Utrecht (HKU). Voor deze master werk ik aan een manier/ontwerp om kinderen (tussen 10 - 14 jaar), waarvan een van de ouders kanker heeft gekregen, thuis te ondersteunen in deze moeilijke situatie.

Ik denk dat ervaringsdeskundigen meer betrokken zouden moeten worden bij het verbeteren van de (na)zorg voor kinderen en jongeren waarvan een ouder kanker heeft.
Ik zou graag in contact komen met jongeren (tussen ongeveer 18 - 30 jaar) die ervaring hebben met een ouder met kanker, toen ze zelf tiener waren.
En ook met zieke ouders en kinderen die nu samen een manier proberen om zo goed mogelijk om te gaan met kanker in het gezin.

Ben je zelf lid van een gezin waarin dit speelt of ken je iemand die zijn/haar ervaringen met mij zou willen delen? Dat zou super zijn.

Ik ben me ervan bewust dat bovenstaand heel beknopte informatie is. Natuurlijk kan ik dit telefonisch verder toelichten. Ook mag je me mailen op caroline.duijndam@ziggo.nl.
Een reactie in deze lotgenotengroep is ook zeer welkom.

(Over mijzelf: ik ben 56 jaar en heb zelf ervaren hoe zwaar het is om ouder te zijn en kanker te hebben. Mijn kinderen waren 7 en 9 jaar toen ik ziek werd.)

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

Vriendelijke groet, Caroline Duijndam

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten