Oproep onderzoek “De ruimtelijke ervaring van Kanker"

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
JasperSchaap
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 21 Nov 2011 12:18

Oproep onderzoek “De ruimtelijke ervaring van Kanker"

Berichtdoor JasperSchaap » Ma 21 Nov 2011 12:19

Mijn naam is Jasper Schaap en ik ben student architectuur aan de Faculteit Bouwkunde van de Technische Universiteit Delft. 
Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar de beleving van kankerpatiënten binnen het ziekenhuis.
De focus van dit onderzoek zal liggen op ruimtes die u als patiënt bezocht heeft toen u behandeld werd of wordt in het ziekenhuis

Waarom?
Het ziekenhuis als gebouw staat niet bekend als de meest fijne plek om te verblijven.
Al hoewel verbeteringen worden doorgevoerd met elk nieuw gebouwd ziekenhuis, is er nog weinig aandacht bij het ontwerpen van deze gebouwen voor de beleving en emoties van de patiënt in het algemeen en de kankerpatiënt in het bijzonder.
Met mijn onderzoek wil ik hier verandering in brengen, maar daarvoor heb ik ervaringsdeskundigen nodig, ik beschouw u als experts op dit gebied.

Wie?
Ik ben op zoek naar mensen van 18 jaar of ouder die in behandeling zijn voor kanker of hun behandeling net afgerond hebben.

Hoe?
Mijn onderzoek bestaat uit twee delen, allereerst krijgt u een boekje met opdrachten thuis, dit is bedoeld als voorbereiding op het interview.
Daarna zou ik een interview willen afnemen, dit zal betrekking hebben op de bezochte ruimtes in het ziekenhuis. Dit interview kan plaatsvinden op de plek die uw voorkeur heeft (thuis, ziekenhuis, TU Delft, etc.)

Uiteraard zal er zeer nauwkeurig om worden gegaan met uw privacy.

Ik hoop dat u mee wilt doen met dit onderzoek,

Mocht u interesse hebben en mee willen doen of vragen hebben mail dan zeker naar: j.j.a.schaap@tudelft.nl

Alvast bedankt voor uw aandacht,

Jasper Schaap

Gradutation Student Master of Science in Architecture,

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten