spreekbeurt

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
-=STC=- Ukkepuk

spreekbeurt

Berichtdoor -=STC=- Ukkepuk » Vr 21 Nov 2003 09:17

hallo allemaal,

ik ben een meisje, 15 jaar en woon in seedorf (duitsland). Ik zou graag mijn mening willen geven.

Bij mijn oma is kanker geconstateerd en is nu onder behandeling. Ik wil graag een spreekbeurt over kanker willen houden, zodat leerlingen uit mijn klas weten wat die ziekte inhoud en hoe je er mee om moet gaan.

heeft er misschien iemand van jullie wat informatie voor mij om te vertellen ? alvast bedankt voor de moeite.

Dikke kus, -=STC=- Ukkepuk.

Arriflex02
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 11:49
Contact:

Re: spreekbeurt

Berichtdoor Arriflex02 » Di 25 Nov 2003 16:39

-=STC=- Ukkepuk schreef:hallo allemaal,

ik ben een meisje, 15 jaar en woon in seedorf (duitsland). Ik zou graag mijn mening willen geven.

Bij mijn oma is kanker geconstateerd en is nu onder behandeling. Ik wil graag een spreekbeurt over kanker willen houden, zodat leerlingen uit mijn klas weten wat die ziekte inhoud en hoe je er mee om moet gaan.

heeft er misschien iemand van jullie wat informatie voor mij om te vertellen ? alvast bedankt voor de moeite.

Dikke kus, -=STC=- Ukkepuk.


Wat grappig om te zien dat jij in Seedorf woont. Ik woonde in 1986 - 1988 in Zeven. Mijn vader was toen gestationeerd in Seedorf. Is je ook vader militair? Ik ben zelf nu 28 jaar oud dus dat is al een tijdje geleden.

Bij mij is bijna 2 jaar geleden zaadbalkanker geconstateerd. Ik wil je best mijn verhaal vertellen maar het ik heb ook een boekje samen met een aantal andere jongeren geschreven wat sinds kort uit is. Hier staan ervaringsverhalen in van jongeren. Dit is misschien fijner voor je omdat dit wat dichter bij je eigen leeftijd staat.

Wil je het boekje bestellen dan moet je even een mailtje sturen aan de stichting jongeren en kanker het mailadres vindt je op www.jongerenenkanker.nl Indien je mijn volledige verhaal wilt weten mail me dan maar even prive op arriflex02@yahoo.com

Groetjes Max

Arriflex02
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 11:49
Contact:

Berichtdoor Arriflex02 » Wo 26 Nov 2003 11:49

Mijn vader is kazernecommandant geweest daar. Je vader kent hem zeker wel als Bls Lt. Gen. M. Schouten. Grappig hoor. Heb jij ook op de nederlandse lagere school gezeten daar? Ik ben benieuwd hoe het er nog uit ziet. Toen ik er woonde waren het allemaal een soort van barakken.

Ik zie je mailtje graag tegemoet, misschien kan je ergens mee helpen of je voorzien van informatie.

groetjes, Max

Gast

Berichtdoor Gast » Do 27 Nov 2003 11:26

Ik zie je mailtje op arriflex02@yahoo.com wel tegemoet over je onderwerp waar we mee begonnen hier....Grappig die website. Bedankt voor de tip.

Annikje

Mijn Broertje :(

Berichtdoor Annikje » Za 14 Jan 2006 14:16

[b] :( :( :x :cry: Mijn broertje heeft ook leukemie dat is ook een soort kanker :cry: :x :( :( :evil: :evil: En nu moet hij een half jaar in het ziekenhuis liggen :evil: :evil: Whehehehehe

Goetjes Annike.frenken Uit lichtenvoorde dicht bij enschede
11 jaar en mijn broertje is net 7 jaar :x :x :x :x :cry: :cry: :cry:
[/b]

--

Berichtdoor -- » Do 13 Apr 2006 16:14

:cry: mijn vader heeft kanker wie wilt en heeft intresse om er over te praten k ben 11 jaar .


Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten