oorsprong onbekend.....

Over zeldzame kankersoorten.
madelief

oorsprong onbekend.....

Berichtdoor madelief » Za 31 Jan 2004 11:24

Het is alweer 20 jaar geleden dat mijn vader overleed aan een kankervorm waarvan we nooit hebben geweten wat het precies was.
Het werd ontdekt doordat hij een knobbel onder zijn oksel voelde, dat was een uitzaaiing. Maar waar die vandaan kwam is nooit gevonden.
Hij is na ong. een jaar overleden met uitzaaiingen overal, zijn rug, botten enz.
De laatste kuur die hij kreeg was voor bijbal/nierkanker geloof ik, en dat werkte een klein beetje. Maar hij was inmiddels te ziek om te kunnen genezen.
Volgens mij zijn alle dosiers allang vernietigd. En trouwens, daar vind je weinig nieuws waarschijnlijk.
Ik ben wel heel benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt ( in hun omgeving). Ik zou het liefst willen weten wat mijn vader nu precies heeft gehad, maar dat zal ik wel nooit te weten komen.
Wel wil ik graag horen hoe het anderen is vergaan.
:?:

adrie

Re: oorsprong onbekend.....

Berichtdoor adrie » Vr 13 Feb 2004 15:27

madelief schreef:Het is alweer 20 jaar geleden dat mijn vader overleed aan een kankervorm waarvan we nooit hebben geweten wat het precies was.
Het werd ontdekt doordat hij een knobbel onder zijn oksel voelde, dat was een uitzaaiing. Maar waar die vandaan kwam is nooit gevonden.
Hij is na ong. een jaar overleden met uitzaaiingen overal, zijn rug, botten enz.
De laatste kuur die hij kreeg was voor bijbal/nierkanker geloof ik, en dat werkte een klein beetje. Maar hij was inmiddels te ziek om te kunnen genezen.
Volgens mij zijn alle dosiers allang vernietigd. En trouwens, daar vind je weinig nieuws waarschijnlijk.
Ik ben wel heel benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt ( in hun omgeving). Ik zou het liefst willen weten wat mijn vader nu precies heeft gehad, maar dat zal ik wel nooit te weten komen.
Wel wil ik graag horen hoe het anderen is vergaan.
:?:
Hoi ik wil even reageren ik weet uit eigen ervaring dat dossiers vaak heel lang bewaard blijven. In mijn geval bij familieonderzoek naar erfelijkheid bij de vorm die zowel mijn vader als ik hebben zijn er zelfs gegevens van bijna 30 jaar terug van zijn broer achterhaald. Als je nog weet in welk ziekenhuis je vader behandeld werd en in welke periode is de kans groot dat je daar nog informatie kunt achterhalen. Misschien dat je met hulp van je huisarts alsnog kan achterhalen om welke vorm het zou kunnen gaan. Nu zijn ze al weer zoveel verder met de onderzoeken dat het misschien wel mogelijk is. Ik wens je heel veel succes. Groetjes Adrie


Terug naar “Zeldzame kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast