ZEGELRINGCEL KANKER

Over zeldzame kankersoorten.
ankieplankie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 31 Mei 2012 13:37

ZEGELRINGCEL KANKER

Berichtdoor ankieplankie » Do 31 Mei 2012 14:12

Hallo

Mijn naam is Ank en ik schrijf voor mijn allerliefste Soulmate Gerda we zitten met vragen over de kanker soort ZEGELRINGCELlkanker
en wat de mogelijkheden zijn ,ervaringen van lotgenoten en ervaringen met behandelmethodes waar dan ook.Ik ga Gerda haar verhaal vertellen want niks doen is ook maar niks....

December 2011 kreeg Gerda,55 getrouwd met Tom en 2 Jongens Kevin en Mitchel, blaasontsteking (dacht ze) na verschillende kuren en onderzoek gynaecoloog en opname ziekenhuis omdat een nier uitgevallen was,is uiteindelijk geconstateerd dat er iets zat in de blaas,oké ik neem even paar stappen verder anders wordt t wel beetje langdradig, Operatie waarbij Blaas,Eileiders,Eierstokken en Baarmoeder en kleinstukje Darm (uitzaaiing) verwijderd zijn .een plasstoma ervoor terug die perfect werkt.... dit is nu 7 weken geleden (nog een keer in t ziekenhuis gelegen omdat ze ziekenhuisbacterie had en nog een keerin het ziekenhuis voor infectie urine weg maar dat schijnt met een stoma meer voor te komen het eerste jaar )
Het eerste ziekenhuis wist te vertellen het is kanker maar weten niet welk en waar vandaan, 2e ziekenhuis kwam met de diagnose ,nadat ze weer alle verwijderde organen hadden onderzocht, U heeft Zegelringcel Kanker uit de blaas wat zelden voorkomt ,het is agressief ,de snijranden zijn niet schoon maar nu niet actief (4 weken na operatie is er weer een mri gemaakt)
Zodra het weer gaat groeien ergens (wat zeer waarschijnlijk is)kunnen wij niet veel voor u doen want voor deze soort kanker is er geen chemo die zeker weten aanslaat dus praten we over levensverlengend ....
Gerda is nu aan het herstellen van de operatie die zwaar was maar alles gaat goed, energie is er weer, huishouden met lichte dingetjes, lekker wandelen en kleine stukjes fietsen , Ze is superPositief en altijd Gezellig.. dus je snapt we willen niet wachten tot het misschien wel te laat is om te handelen ...

En dan zit je weer thuis.... gaan we afwachten of actie??? Heeft iemand een arts waar we de gegevens naartoe kunnen sturen ,voor een behandelplan eventueel? in Nederland of Buitenland?? Heeft iemand ervaring met ZegelringcelKanker ....
Alvast Super Bedankt!!!!

Groetjes Ank

Terug naar “Zeldzame kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten