vulvakanker?

Over zeldzame kankersoorten.
brenni
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 03 Dec 2005 00:11
Locatie: venlo

vulvakanker?

Berichtdoor brenni » Ma 08 Okt 2007 15:04

Hallo,

Heb sinds enkele dagen een pijnlijke knobbel tussen vagina/anus. Heb jarenlang schimmelinfecties, komen constant terug ondanks de vele vaginale zetpillen. Dit echter is nieuw voor mij, heb hier nog nooit last van gehad. Is erg pijnlijk en kan moeilijk lopen zelfs last gehad vannacht met slapen...het geeft een drukkende pijn zelfs als ik stil lig. Weet iemand misschien wat dit is?
Mijn moeder is 53 met longkanker en uitzaaiingen naar lever

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Ma 08 Okt 2007 20:44

Beste Brennie,

Zou het misschien toch een uitwendige aambei kunnen zijn?
Ik denk dat het enige verstandige antwoord op jouw vraag is, ga naar je huisarts.
Laat hem/haar er naar kijken. Dan zit je niet langer in spanning, want daar word je niet vrolijker van.
Ja, ik ga ook liever met een zwerende vinger naar de huisarts.
Echter zoals mijn huisarts mij afgelopen vrijdag onderzocht, bleek maar weer eens dat hij ook best
begrijpt dat ik niet graag in mijn blote kont ga liggen.
Bij mij bleek het een uitwendige aambei te zijn en mijn vagina en baarmoedermond liggen zo ver
naar achteren gekanteld dat ze de endeldarm opzij duwen. (baarmoeder heb ik niet meer.)
Hier kan nu niets aan gedaan worden, omdat ik ook het rotavirus te pakken blijk te hebben.
Leuke uitslag nee, wel blij dat ik nu weer wijzer ben.
Laat je nog iets weten?
Succes,

Liddy

brenni
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 03 Dec 2005 00:11
Locatie: venlo

ben bij de huisarts geweest

Berichtdoor brenni » Di 09 Okt 2007 10:48

Hoi Liddy,
Ten eerste hartstikke bedankt voor je antwoord. Doet me goed dat er iemand meeleest!
Ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Zijn eerste reactie was, nou daar ben je mooi klaar mee!! Sorryyyyy???? Nou, hij kon zich voorstellen dat het vreselijke pijn zou moeten doen. Het is waarschijnlijk een ontstoken klier (de klier die de vagina vochtig maakt bij opwinding) en die is dus dichtgeslibt! Hij heeft me een antibioticakuur meegegeven samen met de mededeling dat ik kans heb dat die niet aan slaat, maar moet het toch proberen. Als er over een paar dagen geen verbetering is moet ik terug komen en wordt ik doorverwezen naar de gyn. die vervolgens de knobbel in zijn geheel weg gaat snijden. Hij dacht dat dit dan zou gebeuren onder gehele narcose gezien de plek waar het zit is het anders niet te doen, te pijnlijk! Ondertussen ben ik vreselijk blij met de ibuprofen en advils...die doen goed hun werk....ik hoop van harte dat de knobbel uit zichzelf verdwijnt....Liefs Brennie

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 09 Okt 2007 14:17

Beste Brennie,

Wat ben ik blij dat je naar je huisarts gegaan bent.
Hopelijk slaat de antibioticakuur aan en verdwijnt de knobbel.
Gelukkig heb je minder pijn.
Sterkte,

Liddy


Terug naar “Zeldzame kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten