pijn in de mond

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Gast

pijn in de mond

Berichtdoor Gast » Di 17 Aug 2004 20:44

mijn moeder is geopereerd en bestraald tegen kaak kanker nu is ze een half jaar later en ze heeft zo last van haar mond en tong kun iemand me vertellen of dit goed is of het ook nog goed komt

Dewi

Berichtdoor Dewi » Do 01 Sep 2005 13:06

Hoi,

wat naar te horen dat je moeder nu pijn in de mond heeft. Maar het is heel normaal na een behandeling van kanker in de kaak. De bestralngen vernietigen niet alleen de kankercellen, maar ook de goede cellen. Maar het heeft zijn tijd nodig dat de goede cellen weer herstellen.
Ik ben vorig jaar december ook geopereerd en bestraald aan kaakkanker.
Ik heb in het begin heel erg veel pijn gehad, zelfs morfine en andere pijnstillers hielpen niet meer. Maar met de tijd gaat het wel weer over, want de goede cellen worden vanzelf weer aangemaakt.
Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe. Het komt allemaal goed!

Dewi

Berichtdoor Dewi » Do 01 Sep 2005 13:08

ps. Er is kans dat de smaak ook weer terugkomt. Volgens mij was dat per persoon verschillend. Bij mij is de smaak (gelukkig) helemaal weer teruggekomen, alleen de reuk niet helemaal.

Sterkte!

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Berichtdoor sjelly » Do 22 Sep 2005 10:20

Dewi schreef:ps. Er is kans dat de smaak ook weer terugkomt. Volgens mij was dat per persoon verschillend. Bij mij is de smaak (gelukkig) helemaal weer teruggekomen, alleen de reuk niet helemaal.

Sterkte!



zou water spoelen helpt een beetje
begin de dag met een lach


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten