moeder 50 jaar longkanker en uitgezaaid naar de botten

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
elle

moeder 50 jaar longkanker en uitgezaaid naar de botten

Berichtdoor elle » Do 05 Aug 2004 11:56

hallo,

mijn naam is Elle en ik ben 33 jaar. Toen ik 38,5 week zwanger was van mijn 2e zoontje kreeg ik te horen dat mijn moeder kanker had.
Je kan je dus wel voorstellen wat voor een kraam-tijd ik heb gehad.
Zelf ben ik enig kind en daarom wil ik graag met iemand in contact komen die ook enig kind is of die wat meer weet over het verloop van longkanker.

Esmiralda

Berichtdoor Esmiralda » Za 09 Okt 2004 13:34

Hoi Elle,

Ik kan je helaas niet vertellen wat het verloop van longkanker is. Ik ben 26 ook enig kind een kreeg vorige week te horen dat mijn moeder longkanker heeft, dit is alleen al zo ver dat het niet meer te verhelpen is.
Er wordt nu gesproken om haar chemo te geven om de kwaliteit van leven te verbeteren, voor haar alleen een groot risico omdat ze eerder kanker heeft gehad die behandeld is met chemo, stamceltransplantatie en bestraling. Hierdoor kan de chemo die ze nu misschien gaat krijgen juist tegen werken.

Ik zie dat je bericht al van een paar maanden geleden is, hoe gaat het nu?

Veel sterkte.

brenni

Berichtdoor brenni » Do 03 Mar 2005 19:58

Hoi Elle,
Hoe is het nu met jouw moeder? Heeft ze nu de chemo gehad, en is het goed aangeslagen. Mijn moeder heeft ook longkanker en krijgt ook chemo om dezelfde redenen als jouw moeder. Laat eens wat horen als je wilt. Sterkte en groetjes, Brenda

Jan1977
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 19 Mei 2005 21:11
Locatie: Apeldoorn
Contact:

Berichtdoor Jan1977 » Do 19 Mei 2005 21:27

Hoi Allemaal,

Mijn moeder heeft ook longkanker. We kregen dit te horen op 14 februari toen ze dachten dat ze een TIA/beroerte had gehad. Naar onderzoeken bleek dat ze een longtumor had en 4 uitzaaiingen naar het hoofd. Echt vreselijk. Het hoofd is nu bestraald en daar heeft ze geen last meer van maar afgelopen dinsdag hebben we te horen gekregen dat de chemokuur niet aanslaat want ze heeft er nu 2 gehad en de longtumor is gegroeid.....ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen. Ik vind het zo erg om mijn moeder zo ziek te zien en ze wil ze graag alles doen wat ze kan..... Groeten, Jan

Gast

Berichtdoor Gast » Do 22 Jun 2006 07:48

Jan1977 schreef:Hoi Allemaal,

Mijn moeder heeft ook longkanker. We kregen dit te horen op 14 februari toen ze dachten dat ze een TIA/beroerte had gehad. Naar onderzoeken bleek dat ze een longtumor had en 4 uitzaaiingen naar het hoofd. Echt vreselijk. Het hoofd is nu bestraald en daar heeft ze geen last meer van maar afgelopen dinsdag hebben we te horen gekregen dat de chemokuur niet aanslaat want ze heeft er nu 2 gehad en de longtumor is gegroeid.....ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen. Ik vind het zo erg om mijn moeder zo ziek te zien en ze wil ze graag alles doen wat ze kan..... Groeten, Jan

hooge40
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 28 Okt 2005 03:26
Locatie: Rotterdam
Contact:

Berichtdoor hooge40 » Wo 09 Aug 2006 13:07

Hallo Mensen hier,

Ik hoop dat het met jullie moeders allemaal wat beter gaat.
Ik 31 jaar heb mijn moeder (51 jaar) op 17-11-2006 verloren aan longkanker, we kregen het in oktober te horen en 6 weken later is ze overleden +.
De kanker was al hellemaal uit gezaait over de lichaam terwijl ze daar nooit is vanhebt gemerkt.
Afscheid nemen zat er niet echt in toen ze het te horen kreeg zat het 2 dagen later op de stemband conclusie ze kon niet meer praten schrijven had ze geen puf voor.
Dus wij zitten met zoveel vragen nu.
Aan de ene kant ben ik blij dat ze geen pijn hoefde te lijden van maanden jaren wat je al zoveel hoort dat is ze allemaal bespaard gebleven.
Dus daar heb ik wel vrede mee.
Maar het gemis blijf heel erg, nu nog steeds elke dag wil ik dr nog bellen en dan heb ik de telefoon in me handen en bedenk dan ze is er niet meer je kan niet bellen.
Maar 1 ding weet ik wel van boven kijk ze mee met me en me zus, en zo lang ze in me hart zit is ze altijd bij me.
Maar ik wil jullie toch heel veel sterkte wensen in de moeilijke tijden en hoop toch voor jullie dat alles weer goed komt

Veel sterkte en kracht toegewenst.

P.

www.borrysweb.nl

http://www.borrysweb.nl/rust_zacht_lieve_mama.htm


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 54 gasten