Hallo allemaal,
Een lotgenote heeft inflammatoire borstkanker, ook wel mastitis carcinomatose genoemd. Zij wil graag in contact komen met mensen, die hetzelfde hebben of er informatie over hebben
Is er iemand, die ook deze vorm van borstkanker heeft?
inflammatoire borstkanker
borst kanker mastitis
BESTE Yvonne ,ik heb juist uw mail gelezen.Ik woon in belgie en heeft het zelfde borstkanker als uw lotgenoten.Het is begonnen op 26/12/2002.
Heb 4maal chemio gehad borst amputatie,nog 2x chemio en dan 30 maal bestraling.
alles ging goeg tot december 2004!eem uitzaaing naar mijn long gelukkig maar één dat noemen ze een solitaire. 30/12/2005 long operatie tumor weg genommen en nog 6 maal chemio.
nu voel ik me wel goed maar soms heel moe ik krijg nog azltijd oraal chemio:xeloda 500mg 10 per dag tijdens 14 dagen.
Voila, de boodschap is optimistisch blijven en afwachten.
ik hoop dat mijn antwoord niet te laat komt veel moed voor uw lotgenoot en voor u ook
sorry voor de fouten maar ik ben franstalig
groetjes marina
./
Heb 4maal chemio gehad borst amputatie,nog 2x chemio en dan 30 maal bestraling.
alles ging goeg tot december 2004!eem uitzaaing naar mijn long gelukkig maar één dat noemen ze een solitaire. 30/12/2005 long operatie tumor weg genommen en nog 6 maal chemio.
nu voel ik me wel goed maar soms heel moe ik krijg nog azltijd oraal chemio:xeloda 500mg 10 per dag tijdens 14 dagen.
Voila, de boodschap is optimistisch blijven en afwachten.
ik hoop dat mijn antwoord niet te laat komt veel moed voor uw lotgenoot en voor u ook
sorry voor de fouten maar ik ben franstalig
groetjes marina
./
Op het forum van www.de-amazones.nl houdt Karin een weblog bij over haar mastitis carcinomatosa. De link is http://forum.de-amazones.nl/viewforum.php?f=28
Groetjes,
Maisa
Groetjes,
Maisa
Terug naar “Lotgenoten oproepen”