Vader van mijn zoon van 4 heeft longkanker.

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Jomaxi

Vader van mijn zoon van 4 heeft longkanker.

Berichtdoor Jomaxi » Ma 21 Jun 2004 11:21

Sinds een aantal weken weten we dat de vader van mijn zoon van 4 longkanker heeft (mijn ex).

Een kwaadaardig gezwel in de long, en een kwaadaardig gezwel in de hals (lymfe).
Ik heb er helemaal geen verstand van, en ik weet niet goed wat me te wachten staat.
Hij heeft al meerdere chemokuren gehad.
De arts heeft gezegd dat het alleen nog levensverlengend is...

Mijn zoontje weet dat zijn vader ziek is, en voelt aan dat het niet niks is. Wie kan mij tips of adviezen geven,
om hier op een goede manier mee om te gaan (als moeder), of wie wil er hierover met mij schrijven.

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
ik mis mijn papa
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 22 Mei 2004 10:53
Locatie: wijk bij duurstede
Contact:

Berichtdoor ik mis mijn papa » Wo 30 Jun 2004 19:51

lieve moeder van het 4 jarig zoontje

mijn vader heeft het zelfe als u ex gehad hij is er aan over leden ik weet er nu heel veel van Een kwaadaardig gezwel in de long af ik kan je best er veel over vertellen maar het is niet echt pretig om alles te horen als u met mij in contact wil komen moet u mij maar even e-mail carina_jacobs1987@hotmail.com ik weet niet of u zelf msn heeft maar anders kan je me toevoegen

vriendelijke groet carina Jacobs
ik ben carina ben 17 jaar woon in wijk bij duurstede ligt in utrecht ik zit nu in me examen jaar wil daarna 1.5 jaar opleiding tot beveiliging doen en daarna bij de politie met honden wil ik gaan werken
groetjes xxxx-jes carina

ina
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 30 Apr 2004 21:13
Locatie: Friesland

Re: Vader van mijn zoon van 4 heeft longkanker.

Berichtdoor ina » Wo 30 Jun 2004 21:47

[quote="Jomaxi"]Sinds een aantal weken weten we dat de vader van mijn zoon van 4 longkanker heeft (mijn ex).

Een kwaadaardig gezwel in de long, en een kwaadaardig gezwel in de hals (lymfe).
Ik heb er helemaal geen verstand van, en ik weet niet goed wat me te wachten staat.
Hij heeft al meerdere chemokuren gehad.
De arts heeft gezegd dat het alleen nog levensverlengend is...

Mijn zoontje weet dat zijn vader ziek is, en voelt aan dat het niet niks is. Wie kan mij tips of adviezen geven,
om hier op een goede manier mee om te gaan (als moeder), of wie wil er hierover met mij schrijven.

Alvast bedankt. [color=darkred][/color][/quote]

Dag jomaxi,

Ik heb mijn kinderen van 6 jaar een beetje kunnen uitleggen wat kanker is door middel van het boekje Radio Robbie. Ik heb zelf borstkanker en heb bestraling als behandeling gehad. Dit boekje gaat over kanker en bestralen op een voor kinderen begroijpbare manier. Er is ook een boekje dat heet casper chemo zoals je begrijpt richt dit zich meer op wat chemo therapie doet met kankercellen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Je zit in een vreselijk moeilijke situatie. Sterkte. Ina


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten