jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Gast

jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad

Berichtdoor Gast » Vr 05 Apr 2002 14:52

Hallo Allemaal,
Misschien een stomme vraag op deze site hoor,maar weet iemand een site waar je echt lotgenoten kunt zoeken van je leeftijd?Ik zal even kort vertellen; Mijn moeder is bijna een jaar geleden met 42 jarige leeftijd overleden en zelf ben ik 14 jaar,het zou voor mij een steun zijn en een opluchting zijn om er met lotgenoten over te praten door te emailen over schrijven ofzo.Als je je aangesproken voelt of een site weet ofzo,zou je dan alsjeblieft willen reageren,zou voor mij veel betekenen,alvast bedankt!
Amanda-Sylvana Kakebeen (Zoetermeer)

Gast

Re:jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad

Berichtdoor Gast » Zo 07 Apr 2002 14:01

hoi Amanda-Sylvana,

je kan ns kijken op de site van de vokk, dat is van vereniging ouders kinderen en kanker... www.vokk.nl
daar zul je veel leeftijdgenoten vinden... veel met kanker zelf, maar ook een paar met ouders met kanker..

en op de site van kankerspoken... www.kankerspoken.nl
gr Marielle

Gast

Re: jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad

Berichtdoor Gast » Wo 21 Mei 2003 19:30

hoi,

ik ben ook 14, en 1.5 jaar geleden heb ik mijn vader verloren aan kanker. ik sou het ook fijn vinden om hierover met je te kunnen praten...dit is iig mijn mail-adres: shifra_plooy@hotmail.com

Gast

Re: jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad

Berichtdoor Gast » Vr 26 Dec 2003 09:41

hey k ben 15 en mn moeder is in oktober overleden aan alvleesklierkanker. k zou er ook wel graag met een leeftijdsgenoot over prate.

xx lidewij4@hotmail.com

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Vr 26 Dec 2003 19:06

hoi hoi,

voor diegene van wie de ouder is overleden.. er is hier een mailgroep voor jongeren tot 18, rouwverwerking voor kinderen van een ouder die gestorven is aan kanker.. klinkt wat moeilijk.. maar ik geloof niet dat het dat is hoor :) misschien heb je er wat aan.. zelf hebben de mailgroepen me heel veel steun gegeven, nouja de mensen die ik er heb ontmoet!

liefs Jodyi

linda

moeder verloren aan kanker

Berichtdoor linda » Vr 23 Jan 2004 16:44

Hoi allemaal,

Ik ben een jonge vrouw / meid van 22 jaar die in 1999 haar moeder heeft verloren aan de gevolgen van kanker.
Wie weet wat voor site er beschikbaar is, waar ik hier met leeftijdsgenoten over kan praten?

B.V.D.

mamalelie
Lid

Berichtdoor mamalelie » Zo 22 Feb 2004 09:57

Hoi Linda, misschien heb je inmiddels het antwoord al maar zoniet, je kunt terecht op www.geenkindmeer.nl. Speciaal voor de kinderen die geen kind meer zijn (dus 18+)
Groetjes, Suzanne

Terug naar “Lotgenoten oproepen”