leverkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
nathalie

leverkanker

Berichtdoor nathalie » Wo 03 Dec 2003 16:30

..halverwege oktober j.l., werd er bij mijn vader 'toevallig'leverkanker geconstateerd,bekend als HCC; Hepato Cellulair Carcinoom,
met uitzaaiingen naar de lymfen.
hij had last van verstopping, klisma's thuis werkten niet,dus door naar het ziekenhuis.
allereerst een scan. om vervolgens te horen dat er inderdaad een opstipatie in de darm aanwezig was, maar ook dat de lever nogal wat plekken vertoonde.
dan realiseer je je ineens dat als thuis de klisma's gewerkt hadden,hij van zijn pijn afgeweest was en we dit alles niet eens hadden geweten!
er is uitgezocht en vervolgens gezegd dat er geen behandeling mogelijk is.
dat geeft een enorm paniekgevoel, niemand kan vertellen wat er gaat gebeuren.
wachten op wat komen gaat duurde niet zo lang..al snel kreeg hij last van pijn en sinds drie dagen gaat hij ineens al met sprongen achteruit.
ik kan me zo ontzettend moeilijk voorstellen dat er niets meer aan te doen is.dat dit zo snel gaat.
is er werkelijk niets aan te doen?

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Do 04 Dec 2003 15:48

hoi Nathalie,

wat ongelooflijk moeilijk voor jullie! Ik kan je verder niet veel vertellen, maar er zijn al best wat stukjes over leverkanker en mensen die een vader of moeder hebben met leverkanker geschreven. Die kun je vinden, door op de knop zoeken (hierboven in beeld, naast FAQ) te klikken en leverkanker in te typen. Ik denk dat je veel kan hebben aan de stukjes! Ook al is er misschien weinig aan te doen..

sterkte!

jodyi

Terug naar “Lotgenoten oproepen”