zelf palliatieve zorg bieden aan moeder

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
ilonavanbeers
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Di 29 Apr 2014 14:21

zelf palliatieve zorg bieden aan moeder

Berichtdoor ilonavanbeers » Ma 30 Jun 2014 16:07

Tis zo oneerlijk! gemeen ! en toch zo mooi en puur omdat het echt is. Mijn moeder kan niet goed vechten tegen de ziekte, de chemos maken haar ziek en dag in en dag uit heeft ze schreeuwende pijn waar morfine pleisters pillen niets werk echt of zo er dat ze slaapt. Het ene moment huil ik op het andere ben ik zo boos op de hele wereld maar niets lost het op. Ik wil zelf voor mijn moeder zorgen en ben er dagelijks dit geeft veel voldoening maar ik heb niemand om me een die berijpt wat ik doormaak omdat hun dat ook hebben meegemaakt .Het is loodzwaar geestelijk lichaamlijk en naast je huishouden haast onmogelijk
Mijn moeder 50 jaar jong drie kids ik ben de oudste en 30 jaar en neem haar taak in huishouden over en zorg voor haar, krijg wel hulp van familie hierin. Behalve het emotionele want de verzorging van mams doe ik aleen en dat is zwaar.

Hoop dat er mensen zijn die dit herkennen mijn moeder heeft trouwens onbekend primair carcinoom met uitzaaiingen adenocarcinoom heupen en spectrum


groetjes ilona

annelies37
Moderator (lijstbeheerder)
Berichten: 10
Lid geworden op: Za 04 Aug 2012 20:56

Re: zelf palliatieve zorg bieden aan moeder

Berichtdoor annelies37 » Do 21 Aug 2014 11:30

Hoi ilona hoe gaat het nu? Je kan je altijd bij het naasten lotgenoten aanmelden bij de sdk mailgroepen. Groetjes annelies


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten