diagnose kanker, 1,5 jaar na overlijden van mijn man

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
jelskedijkgraaf
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 19 Mei 2013 20:07

diagnose kanker, 1,5 jaar na overlijden van mijn man

Berichtdoor jelskedijkgraaf » Zo 19 Mei 2013 21:31

Op 16 januari 2011 is mijn man overleden aan asbestkanker, 16 maanden na de diagnose. 1,5 jaar later word ik zelf (56 jaar) geconfronteerd met kanker. Ik ontdekte een harde bult in mijn hals, na veel onderzoeken blijkt dit een uitzaaiing te zijn, echter de primaire tumor is op dat moment niet bekend. Ik ben onder behandeling in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis te Amsterdam. De kwaadaardige lymfeklier is inmiddels operatief verwijderd, daarna 33 bestralingen gehad. Helaas bleek 3 maanden geleden dat er kwaadaardige tumorcellen zijn gevonden langs mijn galweg en waarschijnlijk opnieuw in mijn hals. Ik heb nu een chemokuur vsan 3 cycli erop zitten (Xeloda), aankomende dinsdag krijg ik de uitslag van de CT-scan en ik ben zo ontzettend bang! Onvoorstelbaar wat er allemaal gebeurt in mijn leven. Het verdriet van mijn lieve man nog niet verwerkt en dan heb je zelf kanker. Gelukkig heb ik heel lieve kinderen en kleinkinderen, dat maakt mijn leven nog de moeite waard. Maar wat is het moeilijk. Zijn er lotgenoten die ook xeloda hebben gebruikt, waarbij dezelfde diagnose als bij mij is gesteld enz. enz. Ik weet dat deze chemokuur niet genezend werkt, maar de hoop is dat er een rem gezet wordt op de groei van deze kwaadaardige cellen. Volgens mijn behandelend arts heeft hij nog meer voor mij mocht dit niet aanslaan, hopelijk werkt dat dan wel genezend. Wie wil met mij praten? Misschien geeft dat wat lucht....Jelske

tabitha
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 10 Mei 2013 15:57

Re: diagnose kanker, 1,5 jaar na overlijden van mijn man

Berichtdoor tabitha » Vr 24 Mei 2013 23:10

wat een verhaal en wat een zware tijd heb net zelf mijn man aan kanker verloren en in het zelfde jaar keer ik borstkanker 2010 mijn man kreeg toen ook kanker maar heeft de strijd verloren maar jou verhaal is ook echt verschrikkelijk maar hou moed en geef niet op weet dat het maakelijk praten is maar denk aan je kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte en geef niet op liefs tabitha


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten