zwanger na Hodgkin ?

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Hodgkinpatiente

zwanger na Hodgkin ?

Berichtdoor Hodgkinpatiente » Di 15 Jul 2003 17:27

Hallo ik ben een 32 jarige Hodgkinpatiente en ik ben op zoek naar vrouwen die ook de ziekte gehad hebben en die daarna nog een kindje kregen . Wie reageert ? Ikzelf heb reeds 2 kindjes maar een derde zou steeds welkom zijn en ik verlang er erg naar . Ik wil geen reacties van : je hebt er reeds 2 prijs je gelukkig en dergelijke ! Liefst serieuze reacties Dank

SanneSimone2013
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2015 12:19

Re: zwanger na Hodgkin ?

Berichtdoor SanneSimone2013 » Ma 21 Sep 2015 12:28

Hallo,
Wat naar dat je ziek bent...
Ik heb toen ik 26 was hodgkin gehad. Ik ben nu 30 en ben 16 weken zwanger.
Ik ben ergens altijd wel bang geweest dat het misschien niet zou lukken maar aan de andere
kant was ik na mijn behandeling vrij snel weer regelmatig ongesteld en volgens de artsen was dat een goed teken.
Begin vorig jaar zijn mijn vrouw en ik echt stappen gaan ondernemen om kinderen te krijgen.
Heel erg spannend. Ze hebben nog een test gedaan voor de zekerheid of ik niet toch vroeg in de overgang was. Dit was gelukkig niet het geval!
Ik was in 1 keer zwanger en tot nu toe gaat het goed. Ik merk wel dat erg veel dingen die nu met mijn lijf gebeuren me doen denken aan toen ik ziek was. De misselijkheid, de moeheid... Ik voel van alles en dat maakt me soms bang.
Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt!


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten