pseudomyxoma peritonei/HIPEC

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
M.a.j.
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 26 Mei 2012 20:49

pseudomyxoma peritonei/HIPEC

Berichtdoor M.a.j. » Za 26 Mei 2012 21:21

Bij deze heb ik me toch aangemeld voor dit forum. Hoop wat ervaringen te kunnen uitwisselen. Augustus 2010 ben ik tijdens mijn vakantie ,geopereerd, men dacht blindedarm, tijdens de operatie bleek de blindedarm en een stuk van de dikke en dunnedarm afgestorven. Had voor die tijd buikklachten, alleen vondt mijn huisarts het niet nodig om er iets mee te doen (inmiddels heb ik een andere huisarts) na dat het weefsel was onderzocht bleek het preudomyoma te zijn. December 2010 heb ik hipec operatie ondergaan. Zwaar, maar gelukkig geen stoma. Heb alles vreselijk onderschat, in maart 2011 was ik weer aan het werk. In augustus zij zowel mijn huisarts als de oncoloog het rustiger aan te doen. Na een periode van 50% te hebben gewerkt, werk ik nu weer 100% het valt me soms zwaar, de bedrijfsarts zegt dat ze me niet af gaan keuren, het bedrijf moet ander werk voor me regelen. Het bedrijf zegt dat niet te hebben. Ik ben alleen en kan me niet veroorloven minder te gaan werken, Ik werk in de zorg.
Ben 62, moet nog even door zetten. Heb net gelezen dat je maar 2 keer een hipec kan krijgen, dit verontrust me.
ben benieuwd wie er reageert. Groet Emma.

durym
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Zo 07 Dec 2008 12:47
Contact:

Re: pseudomyxoma peritonei/HIPEC

Berichtdoor durym » Za 26 Mei 2012 21:29

Beste Emma,

Wat een vervelend, maar helaas ook herkenbaar verhaal. Wij zijn met een groepje PMP patienten en je bent uiteraard van harte welkom om je bij ons aan te sluiten. Ik stuur je een persoonlijk bericht met mijn emailadres.

Groetjes,
Durym

nicolet
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 28 Okt 2012 20:55

HIPEC

Berichtdoor nicolet » Zo 28 Okt 2012 21:00

Help, wie kan mij helpen!!!!!
Mijn moeder is begin juli 2012 geopereerd aan een Hipec, nu bijna 4 maanden later is ze nog steeds niet de oude.
Ze eigenlijk de hele dag niets, komt nauwelijks buiten. Ik weet me geen raad, wat moet ik hiermee?
Ik wil mijn moeder terug zoals ze was voor de operatie.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten