Mijn man heeft kanker in de buik

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Mijn man heeft kanker in de buik Estherh76

Berichtdoor estherh76 » Wo 14 Sep 2011 21:04

wij maken hier ook weer van alles mee,ik zet hier mijn blog even neer die ik op mijn hyves heb gezet.
zo kunnen jullie gelijk meelezen wat wij mee maken nu.
ik dacht eigenlijk dat ik het hier al neergezet had maar blijkbaar niet.
het is dus wel een blog van 1 week geleden.


vorige week kregen we een brief van het ziekenhuis met de mededeling dat simon zijn afspraak bij de oncoloog met 2 weken vervroegd was.
omdat wij wilden weten waarom dat was hebben we het ziekenhuis gebeld maar het enige wat ze ons konden vertellen was dat het op verzoek van de oncoloog was.
daar hadden we dus ook niets aan en dan ga je toch zelf denken.....
hebben ze toch iets gezien op de laatste scan,hebben ze misschien nieuwe behandelingen of vond ze 8 weken gewoon te lang tussen 2 afspraken?
na een week in spanning gezeten te hebben weten we nu eindelijk waarom de afspraak vervroegd was.

omdat de oncoloog simon zo"n bijzonder geval vind zijn ze verder gaan kijken en gaan bespreken met de daniel den hoed.
ze kunnen niet begrijpen waarom het zolang zo ontzettend goed blijft gaan met simon.
want dat kan eigenlijk helemaal niet.
ze hebben nu het idee opgevat om simon opnieuw te gaan opereren.....
ze willen zeg maar aan de binnen kant van zijn buik zien wat er aan de hand is.
het zou kunnen zijn dat de kanker wel gegroeid is maar dat dat achter een orgaan ligt en dat ze dat dan niet kunnen zien op de scan.
maar het zou ook kunnen dat de resttumor die op de scan te zien is alleen nog maar uit littekenweefsel bestaat,of dat de resttumor nu wel volledig weg te halen is.
dat was dus pittige informatie....
wat moeten we hier nu mee?

ik persoonlijk vind opereren eng omdat ons in het begin verteld is dat ze dat niet zouden doen omdat ze dan kankercellen los zouden maken die door simon zijn lichaam gaan rondzwerven en ergens anders gaan groeien,uitzaaien dus.
aan de andere kant is dit simon zijn enige kans om misschien wel volledig te kunnen genezen?
het is allemaal zo onwerkelijk.
ruim 3 jaar geleden werd ons verteld dat hij binnen korte tijd zou overlijden en dat ze niets voor hem konden doen.
nu heeft hij 3 sessies van chemokuren achter de rug en is hij al bijna 1,5 jaar zonder chemo stabiel.
en nu komen ze met dit verhaal!

simon heeft zijn keuze eigenlijk al gemaakt.
hij wil de operatie ondergaan,juist omdat dit zijn enige kans is.
ikzelf ben doodsbang,want het zou ook zomaar kunnen dat hij door die operatie sneller overlijd.
ik weet echt even niet meer wat ik hiermee aan moet.
gelukkig weet simon het zelf wel en de keuze is niet aan mij.
volgende week donderdag hebben we een afspraak met de chirurg en horen we meer.......

die afspraak is dus morgen al,ik ben erg benieuwd...

groetjes esther

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik Estherh76

Berichtdoor estherh76 » Do 15 Sep 2011 18:51

vanmiddag hebben we een gesprek gehad met de chirurg.
ze heeft de voor en nadelen van de operatie verteld en gezegd dat zij er 100% achter staat om de operatie te gaan doen.
ze begrijpt mijn twijfels ook wel maar ze heeft gezegd dat ze het nooit zou doen als ze zelf twijfels erover had.
de nadelen van de operatie zouden kunnen zijn dat simon eruit komt met een stoma,maar dat ze dan wel de tumor hebben kunnen weghalen.
ook zou hij een buikvlies ontsteking kunnen krijgen en dat is wel echt levensbedreigend,maar die mogelijkheid is volgens haar erg klein.
en wat volgens haar het ergste zou zijn is dat ze hem voor niks opereren.
dat ze hem openmaken en toch zien dat het te gevaarlijk is om eraan te gaan snijden.
als dat zo is maken ze hem gelijk weer dicht en heeft hij dus voor niks een zware operatie gehad.

ze hebben ook verteld dat hij minimaal een week zal worden opgenomen en dat is ook wel weer iets waar ik erg tegenop zie.
elke dag uit school met de kids naar het ziekenhuis en dan ook nog zorgen dat ze gezond eten en genoeg slapen en dat hun schoolwerk er niet onder lijdt.
nouja,het zal vast wel weer lukken allemaal.....

volgende week donderdag moeten we terug naar het ziekenhuis voor een intake gesprek en een afspraak bij de anesthesist.
en dan komt hij op de wachtlijst te staan en die is 4-6 weken.

de chirurg heeft ook nog gezegd dat simon echt alle statistieken heeft getart en dat hij echt 1 uit een miljoen is.
zo"n bijzonder geval........maar dat wisten we natuurlijk al!

groetjes esther

.vec
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 13 Jul 2011 11:49

Re: Mijn man heeft kanker in de buik Estherh76

Berichtdoor .vec » Vr 16 Sep 2011 08:45

Hey Esther,

Wat een geweldig nieuws! Natuurlijk ben je bang voor allerlei bijkomende zaken en ook de opname van minimaal een week zal je niet in de kouwe kleren gaan zitten, maar zoals ik er als buitenstaander tegenaan kijk moet je erg blij zijn met deze ontwikkeling. De kans dat het echt mis gaat is bijzonder klein schreef je en wat heb je te verliezen? Het kan eigenlijk alleen maar beter worden en stel je voor dat je man dalijk genezen wordt verklaard??!! Je kan je leven weer oppikken dan, dus dit is een kans die je niet mag laten lopen. Wat fijn dat je man hier zo sterk in staat! Ik ben ervan overtuigd dat hij dezelfde overwegingen maakt als mij en dankt: "niets te verliezen en alles te winnen". Wat ben ik blij voor jou en je gezin dat misschien deze boze droom een gelukkig einde gaat krijgen! Hoop houden Esther en sterk zijn voor je kinderen je man en ook voor jezelf. Het zal zwaar worden maar het is voor een goed doel. Wat zou het me goed doen om te horen dat deze vreselijke ziekte ook overwinnaars kent! Krijg er tranen van in mn ogen... Ken jullie niet, maar ik leef ontzettend met jullie mee!! Hou me op de hoogte en ik zal komend weekend een glaasje op jullie gezondheid heffen :wink:

Lieve groetjes Vec

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik Estherh76

Berichtdoor estherh76 » Vr 16 Sep 2011 17:18

vec,bedankt voor je lieve berichtje.
je hebt ook helemaal gelijk,we hebben niet echt veel te verliezen.
het enige waar ik bang voor ben is dat de kankercellen die nu rustig zijn door de operatie actief gaan worden.
maar de arts is daar niet bang voor en als ze het niet vertrouwt stoppen ze gelijk.
we zullen dus maar moeten vertrouwen op de artsen en deze kans met beide handen aangrijpen.
misschien gebeurd er inderdaad wel een wonder!

we moeten ons alleen wel realiseren dat als ze alles weg kunnen halen,er wel een ontzettend grote kans is dat het ooit weer terugkomt.
maar dan hebben we er wel een heleboel waardevolle tijd bij gekregen!

ik hou je zeker op de hoogte van alles en vind het fijn om te lezen dat je zo met me meeleefd.
en dat ondanks je eigen ellende.
daar heb ik groot respect voor!

groetjes esther

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik Estherh76

Berichtdoor estherh76 » Zo 25 Sep 2011 23:31

we hebben afgelopen donderdag de datum van de operatie te horen gekregen.
en het gaat geen 4-6 weken duren.
mijn man word 2 oktober opgenomen en 3 oktober geopereerd.
dat is dus al ontzettend snel.
op zich niet verkeerd,dan hoeven we er ook niet zolang tegenop te zien.
nouja we,ik bedoel natuurlijk ik.
mijn man is er heel erg rustig onder en kijkt er bijna naar uit.
ik daarin tegen blijf er heel erg tegenop zien,daar kan ik weinig aan doen.
de kinderen zijn ook echt heel erg zenuwachtig.
ik zal blij zijn als we het achter de rug hebben en natuurlijk als het even kan met een goede afloop.

ik hou jullie op de hoogte,

groetjes esther

.vec
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 13 Jul 2011 11:49

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor .vec » Di 27 Sep 2011 08:20

Hoi Esther,

Des te eerder des te beter zou ik zeggen! Ik snap heel erg goed dat je er tegenop ziet, maar dit soort dingen kunnen maar beter snel gebeuren. Logisch ook dat jij en je kinderen zenuwachtig zijn. Dat is je man waarschijnlijk ook, maar hij voelt heel goed aan dat dit een kans is die hij niet kan laten lopen en dan maar zo snel mogelijk. Ik ben niet gelovig of iets dergelijks, maar speciaal voor jou en je gezin zal ik maandagavond een kaarsje branden, opdat alles goed gaat komen! Het is jullie zo ontzettend gegund! Je zult dit heel vaak horen, maar wees en blijf sterk, maak een vuist en vecht je er doorheen! Daarmee help je je man, je kinderen en jezelf het meest. Hoe dan ook, je zult de komende weken beter gaan weten waar jullie aan toe zullen zijn in de toekomst. Wat die uitkomst dan ook zal zijn, het gaat jullie ook een stukje rust geven. Is de uitslag goed dan is dat geweldig nieuws en kunnen jullie wat vieren; is hij minder goed of slecht, dan is dat in,- en in verdrietig, maar hoe gek dit ook klinkt: ook dit gaat dan heel veel meer rust geven dan alle onzekerheid van de afgelopen tijd. Laten we hopen en duimen op de eerste optie. Geloof erin!! Ik denk aan jullie en ben in gedachten bij jullie!!!

Lieve groetjes van Vec

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Zo 02 Okt 2011 22:07

lieve vec,

bedankt voor je fijne woorden.
het doet me veel om ze te lezen.
zeker van jou,na alles wat jij hebt mee moeten maken.
het geeft me echt kracht en moed,BEDANKT!

hoe is het nu met jullie?

groetjes esther

.vec
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 13 Jul 2011 11:49

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor .vec » Ma 03 Okt 2011 16:27

Hoi Esther,

Bij ons gaat het wel. Het is erg stil en we missen haar enorm, bij alles wat we doen. Tijd heeft het nodig..heel veel tijd. De kinderen gaan eigenlijk heel goed en slaan zich er goed doorheen. Ik heb veel steun aan ze

Als het goed is is jou man vandaag geopereerd. Gaat het een beetje en hoe is het gegaan? Al wat uitslagen bekend?? Ik hoop zo voor jullie dat het goede uitslagen zullen worden!!!

Veel sterkte en hou je haaks

Lieve groetjes Vec

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Ma 03 Okt 2011 21:53

dat geloof ik graag ja dat het heel veel tijd nodig heeft...............het lijkt me ook zo onwerkelijk.

de operatie van simon is ontzettend goed verlopen vandaag.
vanmorgen om 6.45 stuurde hij mij een sms dat hij naar de ok ging en om 10.05 belde de chirurg mij om te zeggen dat alles goed gegaan is.
het lijkt erop dat ze alles hebben kunnen verwijderen en ze hebben verder niks geks gezien.
ze konden de afwijking ook vrij makkelijk verwijderen en ze hebben geen "kunstgrepen" hoeven doen.
hij heeft dus geen stoma of omleidingen.
ik denk dat ze zelfs niet in zijn darmen hebben hoeven snijden want hij mocht vanavond alweer eten!

we zijn vanmiddag op bezoek geweest en het ging eigenlijk ontzettend goed met simon.
hij belde mij vanmiddag rond 3 uur zelfs alweer op!!
toen wij vanmiddag bij hem kwamen was hij goed aanspreekbaar en hij zag er goed uit.
hij had geen pijn en voelde zich goed.
de chirurg kwam nog langs en ze denkt dat we echt de juiste beslissing hebben genomen om voor de operatie te kiezen.
wel is het nog afwachten op de uitslag van de patholoog.
maar voor nu is het ontzettend goed nieuws!!
na 1,5 uur zijn we wel weggegaan want toen was hij wel moe.
ik ben benieuwd of het zo goed blijft gaan.
hij heeft nu nog zware pijnstilling maar dat zullen ze wel snel gaan afbouwen.
en ik denk dat het dan nog wel een beetje zal tegenvallen voor hem.
maar dit hebben we vast maar weer achter de rug!

het is voor ons ook heel erg onwerkelijk en nog niet te bevatten.
zo krijg je te horen dat ze niks meer voor je kunnen doen en dan zou je 3,5 jaar later genezen kunnen zijn.
het is te bizar voor woorden,maar wat zou het fantastisch zijn.
echt een wonder!

veel liefs van esther

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor liddy » Ma 03 Okt 2011 22:00

Wondertjes lijken nog te bestaan.
Zo'n buikingreep is niet niks. Dus de komende tijd zal je man niet kunnen bukken, tillen enz.
Hopelijk gunt hij zich de tijd om te herstellen, want ook geestelijk is het een hele ingreep.
En dan komt het genieten ...

.vec
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 13 Jul 2011 11:49

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor .vec » Di 04 Okt 2011 07:54

Hoi Esther,

Tot nu toe dus geweldig nieuws! Het vervelende is denk ik dat je niet te snel wilt juichen en je dus eigenlijk op 2 gedachten hinkt. Het is precies wat je zegt hoor: Eerst geven ze iemand op en een paar jaar later lijkt het er weer op alsof je "normale leven" kan hervatten. Moeilijk hoor! Altijd zal de angst er wel blijven en je schreef al dat de kans groot is dat het kan terugkomen. Maar even niet aan denken en na de hopelijk goede uitslagen die gaan volgen, gaan genieten!! Ik ben blij voor jullie en hoop dat je de ontwikkelingen wilt blijven doorgeven hier!

Groetjes Vec

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Za 08 Okt 2011 22:31

gisteren mocht mijn man alweer naar huis!
het was wel even heftig want het is dan toch wel druk hier met de kinderen erbij.
ze zijn elke dag meegeweest naar het ziekenhuis en hebben zich daar keurig gedragen maar gisteren moesten ze zich blijkbaar even uitleven!
wel logisch natuurlijk maar voor mijn man niet zo fijn.

vandaag ging het al weer een stuk beter met mijn man,hij heeft weer lekker kunnen eten en is de hele dag opgebleven.
hij wil morgen zelfs even mee naar een verjaardag.
maar verder houd hij zich rustig hoor.
het is toch eng met zijn grote buikwond!

woensdag moeten we terug naar het ziekenhuis en dan worden de krammen verwijderd en krijgen we de uitslag van de patholoog.
ik ben heel erg benieuwd!

en inderdaad vec,je hebt gelijk.
we durven zeker nog niet te juichen.
zelfs als we woensdag goede uitslag krijgen zullen we nooit meer onbezorgd kunnen zijn.
als je eenmaal met deze ziekte te maken hebt blijft hji altijd in je leven.
je blijft dan toch ook altijd onder controle dus het zal spannend blijven.

maar dat we deze kans zouden krijgen hebben we nooit verwacht.
en zeker niet dat het zo goed zou gaan!

ik houd jullie op de hoogte,

groetjes esther

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Wo 12 Okt 2011 21:41

onze afspraak is verzet naar morgenmiddag.
we moeten dus nog 1 dag wachten op de uitslag.
we zijn niet echt zenuwachtig maar wel heel erg benieuwd.
vooral ook omdat we helemaal niet weten wat ze nou precies gedaan hebben tijdens de operatie en hoe het kan dat ze zo snel klaar waren.
morgenmiddag zullen we het weten....

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Do 13 Okt 2011 22:33

Vandaag de uitslag gehad van simon zijn operatie en wat ze verwijderd hebben blijkt een desmoid tumor te zijn en geen dunne darm kanker.
Een desmoid tumor zaait niet uit maar kan wel grote problemen geven en kan uiteindelijk ook dodelijk zijn.
Op internet kun je meer informatie vinden.
Een desmoid tumor is ook weer zeer zeldzaam en ze weten er dus ook weinig over.
Over 5 weken hebben we een gesprek bij de oncoloog.
Ook willen ze toch weer erfelijkheidsonderzoeken gaan doen.
Er zijn geen sporen van dunne darm kanker gevonden tijdens de operatie dus dat lijkt helemaal weg.
Het is dus nog wel wat vaag allemaal maar op zich wel positief.
De krammen zijn ook verwijderd en de wond is wel wat onstoken maar dat zal wel goed komen.
dit moeten we allemaal wel weer even laten bezinken hoor,wat een bizar verhaal he!?

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor liddy » Do 13 Okt 2011 23:30

Als je dit op tv zou laten zien in een serie, dan zou je het niet geloven en denken ze verzinnen maar wat.
En toch, het is jullie werkelijkheid.
Ik hoop zo dat je man goed opknapt en jullie vlug meer duidelijkheid hebben.

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Vr 14 Okt 2011 22:44

nou inderdaad,ik zeg ook weleens dat ik er wel een boek over zou kunnen schrijven.
ik las op internet dat het bij 3 op de miljoen mensen voorkomt?
het blijft een raar verhaal voor ons.
de afwijking die wij altijd op de scan hebben gezien was volgens de oncoloog een resttumor van de dunne darm kanker die 3,5 jaar geleden verwijderd is.
en nu het weggehaald is blijkt het ineens geen dunne darmkanker meer te zijn maar een "goedaardige" tumor.
hoe is dat nu toch mogelijk???
dit is zeker ook een vraag die we aan de oncoloog gaan stellen over 5 weken.
maar ik denk dat we er geen antwoord op gaan krijgen.

met mijn man gaat het de goede kant op.
zijn buikwond is alleen een beetje open gaan staan en daardoor lekt hij veel vocht.
daardoor durft hij nog niet zo veel te doen.
hij wilde eigenlijk vandaag gaan proberen te fietsen maar hij wil nu wachten tot de wond dicht is.
hij heeft vandaag wel 2x een stukje buiten gewandeld.
en hij heeft vandaag de kids weer op bed gelegd,heerlijk!!
heb ik weer een klein beetje rust.
koken doet hij ook weer maar ik moet wel de pannen op het vuur zetten en afgieten,want dat is nog te zwaar.
maar zo langzaamaan gaat hij dus weer steeds meer doen.
voor hem ook wel fijn want hij kan moeilijk stilzitten...

groetjes esther

.vec
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 13 Jul 2011 11:49

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor .vec » Ma 24 Okt 2011 11:37

Eigenlijk is dit toch niet te geloven, maar wel heel erg fijn dat het nu zo goed gaat met je man en dus ook met jullie. Als ik het goed lees is de kanker nu dus helemaal weg en hebben ze een zeer zeldzaam iets gevonden maar deze ook weten te verwijderen. Betekent dit dat ik jullie voorzichtig mag feliciteren of is het daarvoor te vroeg? Bizar verhaal zeg, maar hopelijk pikken jullie je leventje weer snel op!!

groetjes Vec

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Di 25 Okt 2011 21:35

vec bedankt voor je reactie.
het is inderdaad nog wel te vroeg om te feliciteren.
we moeten eerst afwachten wat de oncoloog ons gaat vertellen.
en de snijranden waren natuurlijk ook niet schoon dus dat is erg jammer.
en wat ik op internet heb gevonden over desmoid tumoren klinkt ook niet heel erg fijn.
maar het is op zich minder erg dan dunne darmkanker als ik het goed begrijp.
het is allemaal ook nog zo vaag.
wat ik wel gevonden heb op internet is dat dit soort tumoren ontstaat na een operatie.
het groeit dan meestal in het litteken gebied.
en dat klopt in ons geval wel want hij zat weer aan zijn dunne darm.
ik had van de week mijn huisarts aan de telefoon en die vertelde ik het verhaal en zij had nog nooit van desmoid tumoren gehoord.
kun je nagaan hoe zeldzaam het is.

gelukkig gaat de wond nu eindelijk een beetje dicht en heeft mijn man sinds gisteren ook weer gefietst.
het herstel gaat dus wel goed.

hoe gaat het nu met jullie vec?

groetjes esther

.vec
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 13 Jul 2011 11:49

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor .vec » Vr 28 Okt 2011 08:56

Hoi Esther,

Met ons gaat het goed hoor. We hebben het weekje vakantie benut om met zn drieen er op uit te gaan en dat was heerlijk. De kinderen hebben genoten en ik ook. Dit hadden we wel even verdiend! Een heerlijke vakantie waar we met veel plezier op terugkijken. Vreemd, rot, wennen, een vreselijke leegte, noem alles maar op, zonder partner, maar thuis zitten is net zo vervelend(misschien nog wel veel vervelender), dus absoluut geen spijt ervan.
Met de kerst en oud en nieuw gaan we weer! Ik vind dat we ons zelf maar moeten verwennen en de kinderen en ik zijn er echt aan toe om dingen te doen met het gezin die we 3 jaar lang niet hebben kunnen doen. Alleen is het gemis er elke dag natuurlijk wel. Iedere dag denk ik terug aan fijne momenten, maar ook aan het laatste donkere jaar dat we hebben meegemaakt.
We hebben ons leven aardig op de rails. Kinderen gaan goed op school/sociaal. Ikzelf vind het allemaal heel leeg. ik mis liefde, een "volwassenpraatje", etc etc. Denk dat je dat wel zult begrijpen, maar al met al komen we er wel hoor!

Jij heel veel sterkte want ik begrijp dat er ondanks alle goede berichten nog heel veel twijfel is en ik weet uit ervaring dat dat zoooo rot is! Je kunt niet echt meer genieten van dingen, ik weet precies wat het is! Moeilijk, maar probeer toch de knop om te zetten en niet te blijven hangen erin. Zoals ik je verhalen lees ben je een sterke vrouw en gaat het je ook lukken!!

Vind het fijn dat je je ervaringen nog steeds deelt en hoop dat je dit blijft doen!!

Groetjes Vec

estherh76
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011 22:50

Re: Mijn man heeft kanker in de buik

Berichtdoor estherh76 » Vr 28 Okt 2011 19:57

vec,wat goed om te lezen dat jullie allemaal leuke dingen aan het doen zijn met elkaar.
dat hebben jullie zeker verdiend!!!
en het is zeker beter dan maar thuis blijven zitten....al denk ik dat het best verleidelijk kan zijn om je af te sluiten voor de rest van de wereld.
ik merkte het zelf ook toen ik een tijdje geleden tegen een depressie aanzat.
het is dan zo verleidelijk om op de bank te blijven zitten.
maar nu ben ik zo blij dat ik dat niet gedaan.
ik ben begonnen met een dieët en sport nu 3x per week en ik voel me top!!
ik vind het ook erg fijn dat jij weer wat hebt laten horen.
ook al ken ik jullie niet,ik denk toch vaak aan hoe het met jullie zal gaan....

groetjes esther


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten