Daten terwijl mam ziek is ? Kan dat wel

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Claudia23
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: Do 06 Jan 2011 10:48

Daten terwijl mam ziek is ? Kan dat wel

Berichtdoor Claudia23 » Ma 07 Mar 2011 01:55

Ik heb al eerder een bericht hier geplaatst.
Maar doe er maar nog een. Want ik weet niet aan wie anders het te vragen.

Het is als volgt. Mijn moeder heeft eierstokkanker Maar is nog goed genoeg om een behandeling te krijgen. Ze is wel een zeer ernstige patiënt (om het zacht uit te druken)
Maar zelf ben ik 23 en als elke 23 jarige wil ik graag daten. Zelf nu lijkt me het leuk om te doen. Ondanks al het huilen en negativiteit om me heen.
Maar nu ben ik bang dat dit oneerlijk is tegenover mijn moeder en tegenover de persoon die mij wel ziet zitten.
Want ik moet uiteindelijk wel vertellen wat er met mijn mam aan de hand is ( ik ga het niet verzwijgen of zo).

Kan ik dit wel maken tegen over die andere?

Maar zelf zou ik erg een maatje kunnen gebruiken in deze tijd.

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Daten terwijl mam ziek is ? Kan dat wel

Berichtdoor stoffeltje » Ma 07 Mar 2011 09:12

hoi claudia,
je moeder zal er wel begrip voor hebben, vertel het haar dat je het ook lastig vindt.
en als een jongen je om deze reden niet leuk vindt is hij je niet waard!
geniet van het leven.
het is ook een heel gezonde afleiding :wink:
veel plezier!
stoffeltje

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Daten terwijl mam ziek is ? Kan dat wel

Berichtdoor liddy » Ma 07 Mar 2011 11:53

Het is ook mogelijk dat je moeder het heel leuk voor je vind.
Dat ze juist hoopt dat je iemand vindt en zodoende niet alleen staat, dat er iemand is voor jou.
Heel veel succes.

colijn1965
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Do 10 Mar 2011 21:40

Re: Daten terwijl mam ziek is ? Kan dat wel

Berichtdoor colijn1965 » Di 24 Mei 2011 00:06

hoi claudia , mijn vriendin van 52 heeft nu 5maanden longkanker en staat er redelijk voor (als je in mijn vriendin,s verloop geintreseerd bent kun je kijken op het forum onder longkanker en dan onder kl.cellig vena cava superior syndroom) daar staat ons verloop onder beschreven .maar ook heb ook jou ellendigge gebeurtenissen van je moeder gelezen en wens je veel sterkte en goeds toe, ook vind ik dat je hier niks verkeerd mee doe door op deze forum te praten met mensen die in de zelfde of iets andere situatie zitten.als jij hiermee alles makkelijker verwerkt is daar toch niks mis mee,zo denk ik daar toch wel over in ieder geval.ik ben er voorlopig ook nog niet met mijn lieve vriendin want die is a.g. vrijdag weer opgenomen met een alvleesklierontsteking.ze denken in de eerte instantie door te zware 3de chemokuur,maar morgen gaan ze verder onderzoeken.dus wacht ik maar weer af tot morgen.ik hoop dat je je een beetje staande kunt houden met alles en natuurlijk ook het beste gewenst voor je moeder v.g.rinus


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten