Borstkanker en reconstructie: lotgenote gezocht.

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Myriam

Borstkanker en reconstructie: lotgenote gezocht.

Berichtdoor Myriam » Di 08 Apr 2003 19:46

Hallo, ik ben 46 jaar en vorig jaar in mei werd bij mij borstkanker ontdekt. Van de ene dag op de andere werd mijn rechterborst geamputeerd en 23 lympheklieren verwijderd. Ik onderging alles als een robot. De klap en de verwerking kwamen nadien. Ik heb mij reeds aangesloten bij een zelfhulpgroep maar die komen slechts om de 3 - 4 maanden samen en ik wil met iemand kunnen praten wanneer ik daar behoefte aan heb. A.s. vrijdag ga ik naar de plast. chirurg om te praten over borstreconstructie. Het koude zweet breekt mij nu al uit ! Wie heeft hier ervaring mee ? Wie wil samen met mij treuren en lachen om onze verloren borst ? Mijn e-mail adres is dewitm@tiscali.be
Hopelijk tot gauw !
Myriam

Ria
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: Za 07 Dec 2002 11:06

Berichtdoor Ria » Di 22 Apr 2003 10:27

Hallo Myriam,

Ik lees nu pas je berichtje.
Ik ben Ria, 41 jaar, op 36 jarige leeftijd borstkanker gekregen waarna beide borsten geamputeerd zijn. Zit nu in het traject van borstreconstructie (vanuit de bil en vanuit de buik).

Indien je vragen hebt of mijn ervaringen wilt weten kun je me natuurlijk altijd mailen.

Heel veel sterkte.

Groetjes, Ria
Laatst gewijzigd door Ria op Zo 21 Sep 2003 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Borstkanker en reconstructie: lotgenote gezocht.

Berichtdoor Gast » Wo 17 Sep 2003 23:13

Myriam schreef:Hallo, ik ben 46 jaar en vorig jaar in mei werd bij mij borstkanker ontdekt. Van de ene dag op de andere werd mijn rechterborst geamputeerd en 23 lympheklieren verwijderd. Ik onderging alles als een robot. De klap en de verwerking kwamen nadien. Ik heb mij reeds aangesloten bij een zelfhulpgroep maar die komen slechts om de 3 - 4 maanden samen en ik wil met iemand kunnen praten wanneer ik daar behoefte aan heb. A.s. vrijdag ga ik naar de plast. chirurg om te praten over borstreconstructie. Het koude zweet breekt mij nu al uit ! Wie heeft hier ervaring mee ? Wie wil samen met mij treuren en lachen om onze verloren borst ? Mijn e-mail adres is dewitm@tiscali.be
Hopelijk tot gauw !
Myriam

:cry: Hoi Myriam,
Ik ben Jennine, 37 jaar en heb ik maart een amputatie ondergaan en krijg op 12 januari een borstreconstructie via de rugspiermethode.
Als je met me mailen wil: jenninekorsten@hotmail.com
Sterkte meid!


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten