20 en borstkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Ilse

20 en borstkanker

Berichtdoor Ilse » Zo 26 Jan 2003 12:21

Hallo allemaal,

Twee maanden geleden, ik was toen net 20, ben ik naar de huisarts gegaan wegens een gezwel in mijn linkerborst. Een maand later kreeg ik te horen dat ik borstkanker had en drie dagen daarna was mijn borst geamputeerd en had ik een okselkliertoilet gehad. Gelukkig waren alle 12 lymfeklieren schoon. Morgen krijg ik te horen of ik nog (preventieve) chemo krijg. Ik krijg heel veel steun van vrienden en familie, wat me echt veel goed doet, maar graag zou ik in contact komen met andere jonge meiden die ook borstkanker hebben/hadden. Ik heb al heel het internet afgezocht, maar toch zijn alle vrouwen al wat ouder, zijn getrouwd of hebben al kinderen. Ik ben zelf student en ging drie keer per week stappen. Ik weet dat ik blij moet zijn dat er waarschijnlijk geen uitzaaiingen zijn, maar dat wil niet zeggen dat alles nu weer goed is en dat ik 'geluk' heb gehad. Ik heb juist 'pech' gehad om, op deze leeftijd, borstkanker te krijgen. Alles wat ik nu doe is hopen en wanhopen.
Voor alle mensen op deze site: Veel sterkte!

Groetjes,
Ilse

genica

borst kanker

Berichtdoor genica » Vr 31 Jan 2003 00:36

hoi ilse
ik ben 24 en ik heb ook heel wat af gezocht op internet. je bent de jongste die ik tegen ben gekomen. ik heb borstkanker va februari en het werd pas in november geconstateerd. geen uitzaaiing wel een preventief chemo. maar het valt gelukkig allemaal wel mee, ik ging uit van het ergste. ik heb al wel een dochtertje van bijna 3. als je ooit iets kwijt wilt mijn email is panage@hotmail.com . ik wens je veel succes en sterkte groetjes nancy

msterrenberg
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 18 Mar 2003 13:16

Berichtdoor msterrenberg » Di 18 Mar 2003 13:35

4Y3MLFQ
Laatst gewijzigd door msterrenberg op Wo 24 Aug 2016 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Ria
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: Za 07 Dec 2002 11:06

Berichtdoor Ria » Do 27 Mar 2003 10:17

Kijk eens op http://www.borstenforum.nl, mogelijk dat je daar ook lotgenotes treft (?)


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten