Pseudomyxoma peritonei

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Nila
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 20 Feb 2013 18:04

Re: Pseudomyxoma peritonei

Berichtdoor Nila » Do 21 Feb 2013 15:25

Dag Claire,

Gecondoleerd met je verlies. Ik lees dat jouw moeder en jij veel hebben meegemaakt en gestreden. Ik wens je veel sterkte, liefde en steun.

Bedankt dat jij je hiervoor zou willen inzetten. Zorg wel goed voor jezelf (en laat voor je zorgen).

Groet,

Nila

Clairtje30 schreef:Hallo mensen die meelezen lotgenoten,

Het is enige tijd geleden dat ik hier geweest ben... Toch zwaar gehad de afgelopen tijd met het verlies van mijn moeder.. Heb er enig sinds vrede mee maar de manier waarop valt me erg zwaar. Bedankt voor de lieve berichtjes die ik van het lotgenotengroepje ontvangen heb. Ik snap dat het voor jullie confronterend is! Toch wil ik me hier wel voor gaan inzetten als eer voor mijn moeder. Hoop dat het goed met jullie gaat??

durym
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Zo 07 Dec 2008 12:47
Contact:

Re: Pseudomyxoma peritonei

Berichtdoor durym » Do 21 Feb 2013 15:33

Dag Nila,

Zo te horen heb je aardig wat meegemaakt. Misschien heb je iets aan ons verhaal, zie ook: http://www.mirnaenpeter.wordpress.com (onze blog had eerst een ander adres bij Weblog.nl en is sinds kort gewijzigd naar Wordpress.com).

Verder hebben wij een klein clubje lotgenoten verzameld. Als je wilt, breng ik je graag met de anderen in contact.

Hartelijke groet,
"durym"

Nila
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 20 Feb 2013 18:04

Re: Pseudomyxoma peritonei

Berichtdoor Nila » Do 21 Feb 2013 16:03

Dag Durym,

Bedankt voor je reactie en ook dat jij het initiatief hebt genomen tot het beginnen van deze groep, voor jouw inzet rondom deze ziekte. We hebben allemaal (te)veel meegemaakt. Ik heb deels kennis genomen van jouw verhaal en jouw leven. Ik ben blij voor je dat je alsnog jouw leven verder hebt kunnen opbouwen en met een gezinnetje. Ik zou het zeker waarderen om in contact te komen met mensen met PMP ervaringen. Stuur me gerust een berichtje en alvast bedankt.

Groet


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten